KOT MEVSİMİ GELİYOR!! (2017 Denim Trendleri, Öneriler, Günün Kombini)


    Evet doğru duydunuz kot mevsimi geliyor. Kışın nedense kot kumaşları çok fazla tercih eden biri değilim. Daha fazla yün, kaşe, pamuk, kadife gibi kumaşları tercih edirken bahar aylarına yaklaştıkça jeanlere, kot gömleklere elim gitmeye başlıyor.
 
    Özellikle son zamanlarda çok güzel parçalarda satın almamla beraber böyle bir akıma kaptırmış bulunmaktayım kendimi :D Bu sene denim parçalarda neler moda öncelikle ona bakalım sonra da ben kendi kombinimi paylaşacağım. Tabiki bu kot kombinlerimin sonuncusu değil başlangıcı olacak :)


    2016 yılında denim alanında pek çok değişiklik yaşandı. Uzun süredir devam eden skinny jeanler yerini daha farklı jean çeşitlerine bırakmaya başladı. Mom jeanler özellikle en çok ses getirenlerden oldu. Bununla beraber paçaları kesik jeanler ya da nakışlı (patchli) jeanler de inanılmaz bir şekilde yayılmaya başladı. Peki bu yıl 2017 de bizi neler bekliyor?

Asos
Pull and Bear

    2017 yılında denim parçalarda en çok göreceklerimizden biri kesinlikle farklı denim parçalarından birleştirilerek oluşturulmuş parçalar olacak. Yani patchwork... Bu parçaları kombinlemesi kesinlikle düz kotları kombinlemesinden daha zor ama daha tarz gözükeceğiniz de gözden kaçırılmaması gereken bir gerçek. Özellikle iki renkli kot pantolonları şimdiden tüm mağazalarda görmeye başladık.

Zara

Asos
Asos
Bershka

    Benim en beğendiklerimden birisi Zara' da bulduğum bu pembeli patchwork jean oldu. Çok  büyük bir ilham kaynağı oldu ve kesinlikle bunun gibi bir pantolon yapmayı kendim de deneyeceğim başarısız olursam da satın alırım :D Önce kendim denemeliyim ama bir kendin yap kızı olarak.

    Bu yıl patchwork ve iki renklilerin yanında püsküllerde kendini göstermeye devam edecek gibi görünüyor. Geçen yıl sadece kesik paça ile başlayan akım tamamen püskül haline geldi. Uzun botlarla inanılmaz yakıştırıyorum bu model jeanleri. Ayrıca paçalarda aksiyonlar sadece püsküllerle son bulmuyor. Bu yıl sadece jeanlerde değil diğer pantolonlarda da volanları bol bol göreceğiz.

Zara

Asos

Zara 
Zara

    Uzun denim trençkotlar ve bol "oversized" kot ceketler de bu yılın vazgeçilmezlerinden olacak. Bol kot ceketler için kesinlikle shein e bir bakmanız gerektiğini düşünüyorum. Çok tarz bulduğum iki kot ceketi ben çoktan aldım. Geçen günkü alışveriş videomda (buraya tıklayın) görebilirsiniz. Uzun trençkotlara gelirsekte türkiyeden elde edebileceğiniz bir tek demim tesettür kot markasının ürünleri var sanırım. Uzun yarasa kolları ve önündeki bağcıklı yapısıyla spor bir kombin oluşturabilmenize yardımcı olurken modayı da birazcık yakalayabilmenize katkı sağlayabilir :) Siz diğer markalarda denim trençkotlar görürseniz buradan linkini paylaşırsanız birbimize katkıda bulunmuş oluruz :)
Zara
Zara
Bershka
    Benim bugünki kombinime geldi sıra :) Her zaman yaptığım gibi aslında kendimi değiştirmeden, denim üzerine denim bir kombin yaptım. Kot ile beraber yeşil tonlarını kullanmayı sevdiğim için de şal olarak yeşil tercih ettim.

Şal: @esarpcenter
Boyun şalı: @israseven
Gömlek: colins
Kot Ceket: @butikmasuramm
Kot pantolon: shein
Ayakkabı: bambi
Çanta: @demim_official





Yorumlar