AKRİS PRE FALL 2017


    Bugün sizlerle benimde yeni tanıştığım bir isim olan Akris' in pre fall 2017 koleksiyonunu paylaşıyorum. Bu koleksiyonda benim en çok renkler, bu renklerin kullanılışı, desenler ve takımlar ilgimi çekti. Bakalım neler varmış:


    Koleksiyonun stylingi ve fotoğraf çekimlerinin çok iyi olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim. Bir çok iyi isim bu konularda biraz bocalayıp koleksiyonu olduğundan daha kötü gösterebiliyor ama burada durum tam tersi olmuş.

    Akris bu koleksiyonu hazırlarken Vivian Maier' den ilham almış. Vivian Maier kim diyebilirsiniz. Bende bilmiyordum sizler için araştırdım :D Bir fotoğrafçıymış ve pek çok çalışması var. Bu çalışmalardan bazıları da self portreler içeriyor. Merak edenler buraya tıklayabilir. 

     Ben bu koleksiyonda pek çok ilham alabileceğim parça buldum. Siz nasıl buldunuz?










Yorumlar

  1. Merhaba, bloguma beklerim

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder