MOM JEAN KOMBİN ÖNERİLERİ VE NERELERDEN SATIN ALINIR


    Yıllar sonra skinny jeanlerin yerini alabilecek bir jean türü ile karşı karşıyayız: Mom Jean..  Mom jeanler özellikle son yıllarda bütün mağazalarda karşımıza çıkmaya başladı. Ayrıca tesettür üzerine kıyafetler çıkaran markalarında pek çoğu kendi mom jeanlerini çıkardılar. Peki bu mom jeanleri nasıl kombinleyebiliriz ve nereden bulabiliriz dediğinizi duyar gibiyim..

   İlk olarak Bershka daki mom jeanlerden başlayabiliriz. Bu aralar siyah ya da gri mom jean almayı düşünüyorum. Gerçi kış yavaş yavaş bitiyorken bu renklerde almak ne kadar mantıklı olur bilemedim :D Bershka da 5-6 renk var. Fiyatı da 99.50 tl. İncelemek için buraya tıklayabilirsiniz.



    İkinci olarak pull and bear' daki mom jeanlaerden bahsetmek istiyorum. Yine aynı şekilde burada da birçok renk bulunmakta fiyatı da aynı. Yani hangisi size en yakınsa oraya gidip deneyebilirsiniz :) Buraya tıklayarak internet sitesinden de inceleyebilirsiniz.



    Üçüncü sırada ise kuaybe gider var. Muhafazakar alanda üretim yapan kuaybe gider' de mom jean çıkaran markalar arasında. (Buradan inceleyebilirsiniz.) Yalnız şunu da söylemeden geçemeyeceğim 229 lira biraz fazla geldi bana.


KOMBİN ÖNERİLERİ:

    1.Spor Şık: Mom jeanleri, kısa tişörtler veya spor gömleklerle beraber uzun kimonolar giyerek altına da spor ayakkbı veya botlarla spor bir şekilde kombinleyebilirsiniz.




    2. Klasik ve Şık: Kim demiş jean giydiği için klasik bir kombin yapamayacağını. Mom jeanleri aynı zamanda klasik kombinlerinizde de kullanabilirsiniz. İş görüşmesi veya benzeri yerler için uygun hale getirebilirsiniz. Bir blazer basic bir tişört ve stilettolarla çok şık bir görünüm elde edebilirsiniz. Ya da sizde son zamanların vazgeçilmezlerinden olan bir bomber ceket ile kombin yapabilirsiniz.



Yorumlar

  1. Severek takip ediyorum .. Harikasın :)
    Tesettur tarzın olmana ragmen ve çok yakışıyor bizi düşündüğün teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder