Bugün Ne Gyidim: PANÇO KOMBİNİ


     Merhabalar :) Bugün sizlerle bir bugün ne giydim yazısı paylaşıyorum. Ama siz siz olun bu havalarda sadece pançoyla çıkmayın kalın kalın giyinin :D
    Hemen ilk olarak pançomu nereden aldığımdan başlayayım. Pançom instagramdan morlimo butikten. (Buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz). Ben genel olarak klasik giyinmesini seven birisiyim. Bu tarz panço gibi parçaları kombinlemeyi bu yüzden çok seviyorum. Bu kombinimi de biraz klasik olarak isimlendirebiliriz.
    Pançom kaşe bir kumaştan yapılmış. Her ne kadar sıcak tutsa da bu kadar karlı ve soğuk havalar için uygun değil.
    Ben içine beyaz heryerden bulabileceğiniz bir gömlek giydim. Collezioneden 20 tl ye almıştım.
    Pantolonum da OXXO' dan geçen yıl aldığım dar paça bir pantolon malesef hala mevcut değil.



    Şalım fresh scarfstan çiçekli us polo şal :) Ben bu çiçekli polo şalları çok sevdim. Dünkü yazımı okuduysanız zaten neden sevdiğimi anlatmıştım. (Okumadıysanız buraya tıklayarak okuyabilirsiniz)
    Çantamı da bu kışın bitişinde Mango' dan almıştım. Böyle klasik kombinlerle tam uyumlu oluyor. Bu aralar güzel çantalar arayışındayım, sizin beğendiğiniz markalar varsa bana da söylerseniz çok sevinirim :)
    Ayakkabılarım bambiden. Daha önce alışveriş videomda bahsetmiştim. Topuklu olmasına rağmen hem çok rahat hem de çok şık gözüküyor. Hiç bir yerinde bir işaret taş toka olmaması da benim için muhteşemm :D
    2 tane bileziğim var bunlar el yapımı arkadaşlar :) Ben yapmadım ama takı yapmayı öğrenmeyi de çok istiyorum. Annemin teyzesinin çok yakın arkadaşı yapıyor bize de vermişti. Daha neler neler yapıyor bir görsenizz :)




    Benim bugünlük kombinimde bunlar vardı. Siz beğendiğiniz mi? Giyer miydiniz? Yorum bırakırsanız çok sevinirim :)

Yorumlar

  1. Gerçekten çok şık görünüyorsun. Bayıldım bu kombine. Hem havalı hem şık

    YanıtlaSil
  2. Panço insanı biraz daha kilolu gostermiyor mu sence de ? Sen de öyle durmamış sanırım ama ben ne zaman giysem bana öyle geliyor galiba 😞 bu sebebten giymem sanırım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder