Bu Kış En Sevdiğim Atkı ve Şallarım


    Merhaba 2017 nin ilk yazısına böyle bir favoriler yazısı ile başlamak istedim. Dün kanalımda da bir favoriler videosu yayınlamıştım. Eğer izlemediyseniz buraya tıklayarak izleyebilirsiniz :) Dün favorilerinde anlatsaydın ya neden buraya yazıyorsun diyebilirsiniz ama cevabı çok basit. Çünkü canım böyle yapmak istedi :D
    Hemen kış başladığından beridir kullanmayı çok sevdiğim şallar ve atkılara başlıyorum:

1. İsra Seven
    İsraseven 3 ay kadar önce polo ve akel şal satışı yapmaya başladı. Polo ve akel şalları her yerde görüyorsunuzdur sizlerde. Hem çok kaliteliler hem de pamuklu şalları başka bir seviyeye çıkararak bir çok seçenek sundular :)
    İsrasevende işini çok güzel yapan, hep çalışan birisi ve çok samimi. Benim genelde instagramda samimiyet göremediğim kişilerden bir şey alasım gelmiyor. Bu samimiyet dolayısıyla bende şalları kullanmasını çok sevdim, sanki şallara o enerji aktarılmış gibi hissettim.
    Son zamanlarda benim en çok beğendiklerim akelin fileli şalları oldu. Fileli şalları açıkçası kullanamayacağımı bana yakışmayacağını düşünüyordum ama yanılmışım. Hem çok rahatlar hem de gün boyu bozulmuyorlar ve o kadar fazla rengi var ki her kıyafetinize bir renk bulabilirsiniz. Benim en çok kullandığım krem renkli olanı. Rengin soğukluğundan dolayı hem siyahlarla hem de kremlerle kombin yaparken kullanabiliyorsunuz. Böylece çok kullanışlı bir şalınız olmuş oluyor :)


    Bir diğer beğendiğim ise bu çiçek desenli siyah gri pamuklu şal. Eni ve boyunun diğer şallara göre biraz daha kısa olması şalı çok daha klasik şekillerde bağlayabilmenize olanak sağlıyor. Ben mesela bu şalı daha klasik kombinler yaptığım zaman kullanmasını çok seviyorum. Ayrıca direk siyah şalın ten rengimi çok fazla beyaz gösterdiğini, hayalete benzettiğini düşündüğüm için bu tarz siyah karışımlı şalları kullanmak çok daha iyi oluyor :)



2. Zen İpek
    Zen ipekte benim bu yıl tanıdığım bir marka oldu. Genellikle daha klasik eşarp ve şallar satıyorlar; ama bunların dışında bir çok pamuklu şallarda üretmişler ve bu şalların diğer hesaplardan çok farklı olması benim çok hoşuma gitti. Mesela bu fotoğraftaki şal benim en sevdiklerimde. Hem yapısı yumuşacık hem de yapımı kolay ve tüm gün bozulmadığını da eklemem gerekir. Ayrıca rengine de bayılıyorum. Ne lacivert ne mavi ne mor... Hepsinin karışımı gibi çok güzel bir renk :)


3. Ayzeli
    Bir kaç tane de atkıdan bahsetmek istiyorum. Ayşenin sepeti isimli instagram hesabında harika atkı, eldiven ve şallar satılıyor. Bu atkılardan ben en çok fotoğrafta görebileceğiniz bu asimetrik kesim siyah ve grili atkıyı beğeniyorum. Hem eni kocaman hem boyu çok uzun.. E böyle olunca da kış için tam uygun bir atkı ortaya çıkmış oluyor.
 

    Bunun dışında bir de aslında tam sonbahar renklerinden oluşan hiç tüylenme yapmayan bir atkım daha var. Bu atkıyı ailecek seviyoruz diyebilirim. Annem, ben, kız kardeşim devamlı kullanıyoruz :)


    Şal modellerimi genel olarak nasıl yaptığımı youtubetaki videomda gösterdim. Buraya tıklayarak izleyebilirsiniz :)

Yorumlar

  1. "sonbahar renklerinden oluşan hiç tüylenme yapmayan" diye bahsettiğin atkıyı nerden satın alabiliriz?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder