ALMAK İSTEDİKLERİM #4


    Çok uzun zamandır böyle bir almak istediklerim yazısı yazmamıştım. Bu aralar da beğendiğim ve ihtiyacım olan parçalar birikti. En iyisi dedim ben bunu bloguma yazayım böylece belki fikir edinecek olanlar da olabilir :) O zaman hemen başlayalım:

1.Makyaj Malzemeleri

    Resmen makyaj malzemelerim bitmiş durumda. Uzun zamandır kendi kendime çok para harcadığımı daha fazla makyaj malzemesine ihtiyacım olmadığını söyledim ama şuan kapatıcım, maskaram, rujlarım, pudram bitmiş bulunmakta :D

    İlk olarak maskaradan başlayayım. Benim şu zamana kadar kirpiklerimi en çok uzatıp hacim veren maskara maybelline lash sensational maskarası oldu. Bir tane bundan almam gerekiyor.

   İkinci olarak note bb kapatıcımın 3. tüpünü de bitirmiş bulunmaktayım ve bir tane daha alacağım çünkü şu zamana kadar kullandığım en harika çizgilere dolmayan hafif ve pembe alt tonlu kapatıcı.

    Üçüncü olarak ise bir nemlendirici arayışındaydım ve son olarak La Roche Posey' in Hydraphase normal ciltten kuru cilde dönük cilt tipleri için olan nemlendiricisine karar verdim :) Fiyatı biraz pahalı olsa da hakkında çok güzel yorumlar okudum.
    Eğer bunu bulamazsam da neutrogenanın en son serisinde çıkan nemlendiriciyi almayı düşünüyorum. Geçen ay Elle dergisinin içinden numunesi çıktı. Nemlendirici tek denemeyle anlaşılmaz ama beğendim sanırım :)

    Farklı nude ve mat ruj arayışındayım. Bunun için gerçekten direk marka veremeyeceğim. Sadece pastel 20 yi bulduğum gibi almak istiyorum.

    Son olarakta Rimmel London' ın stay matte pudrasını alacağım inşallah :)

2. Kıyafet ve Aksesuar

    Kıyafet olarak almam gereken en önemli parça bu aralar mom jean, Geçenlerde bununla ilgili bir yazı yazmıştım (buraya tıklayarak okuyabilirsiniz). Ben muhtemelen pull and bear' dan siyah ve lacivert renklilerini alacağım yakın zamanda.

    Ayakkabı olarak çok ihtiyaçlarım birikti. Öncelikle simsiyah ve bembeyaz kibar görünümlü bir spor ayakkabı ile beyaz converse almak istiyorum.

    Farklı farklı takılar almak istiyorum, çünkü aslında bir kombine kendi tarzını katmanın en güzel yolu kullandığın aksesarlar.  Bu aralar büyük kolyelere ve yüzüklere olan merakım arttı. Tabi ki çok ağır bir yüzük taşıyamam ben elime ağırlık yapmayan ama biraz taşlı bir şeyler almayı düşünüyorum :)




   Mangonun sitesinde çok büyük bir indirim vardı binlerce şey beğendim, ama son olarak iki parçada karar kıldım. Bunlardan ilki bu antrasit uzun hırka (Buraya tıklayabilirsiniz).


    Bir de bu gri pantolonu beğendim. Gri bir pantolon arayışındaydım zaten ama bir türlü tam istediğim gibi bir şey bulamamıştım. Çok klasik olmasını istemiyordum ama klasik kombinlerle de kombinlemek istiyordum :D Bu pantolon ile bunu sağlayabilirim gibi geldi, deneyip göreceğiz :) (Buraya tıklayabilirsiniz)










 





Yorumlar

  1. Almak istediklerini, aldıklarım başlığı altında da okuruz umarım :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Ablacım sen bu pantolonu dikersin bence

    YanıtlaSil
  3. Note BB kapatıcısının hangi numarasını kullanıyorsun? Beyaz tenliyim fakat yoğun morluklarım var bana hangi numarasını önerirsin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun morlukların varsa Note'nin Full Coverage Concealer'ını kullanabilirsin. Benimde çok yoğun morluklarım var ve bu güne kadar bunu en iyi örten bu kapatıcı oldu.

      Sil

Yorum Gönder