Siyah-Beyaz' a Bir Şans Ver (ilham)


    Merhabalar, bugün sizlerle son zamanlarda aldığım bir kararı paylaşıyorum: Siyah-Beyaz giyinmek.. Diyeceksiniz ki sanki bir şey buldun, herkes siyah beyaz giyiniyor. Ama ben giyinmiyordum. En çok tercih ettiğim renklerden birisi beyaz olmasına rağmen siyah ile kombinlemek yerine toprak tonlar ile kombinlemeyi seviyordum. Hala seviyorum ama son zamanlarda biraz daha minimal ve basic her dolapta olması gereken parçalara kafayı taktım :D Bugün de sizlerle bazı ilham aldığım sizlerinde ilham alabileceğinizi düşündüğüm fotoğrafları, kombinleri paylaşıyorum umarım keyifle incelersiniz. Yakında bir çok siyah beyaz kombin postları da paylaşmaya çalışacağım :)

















Yorumlar

  1. Siyah beyaz veee bordo ♥

    YanıtlaSil
  2. Klasiklerin Modası daimdir... Çünkü en beğenilen olduğundan tüm zamanlarda kabul görür :)) bu keyifli paylaşım için teşekkürler emeğine sağlık 😍 😍 😍

    YanıtlaSil
  3. Klasiklerin Modası daimdir... Çünkü en beğenilen olduğundan tüm zamanlarda kabul görür :)) bu keyifli paylaşım için teşekkürler emeğine sağlık 😍 😍 😍

    YanıtlaSil

Yorum Gönder