NERELERDEYİM?

    Çok uzun bir aradan sonra merhabalar :) Size çok uzun bir ara gibi gelmemiş olabilir ama ben en son ne zaman video çektiğimi bile hatırlamıyorum. Son yüklediklerim hep önceden çekilmiş olanlardı. Son zamanlarda sosyal medyadan elimden geldiğince uzak kalmaya çalışmaktaydım.

    Üzerimde büyük bir yorgunluk ve bıkmışlık vardı. Bu işlere (sosyal medya) bir kere başladınız mı sanki zorundaymışsınız gibi hislere kapılabiliyorsunuz bazen. En azından ben çok kapılıyorum. Bu zorunluluk hissiyle işler yaptığımda da ortaya çıkan sonucu hiçbir zaman beğenemiyorum. Beğenmedikçe daha çok canım sıkılıyor, daha çok bıkıyorum ve bu bir kısır döngüye dönüşüp gidiyor. Böyle zamanlarda çözümün sadece bende olduğunu ve bir adım dışarı atmadan kısır döngüyü kıramayacağımı biliyorum.

    Bu adımı atabilmek her zaman kolay olmuyor. Özellikle uğraşmanız gereken birden fazla sorun olduğunda adımı atmak yerine böyle devam etmesine göz yumup bir kenarda mutsuz mutsuz yatmaya başlıyorsunuz. Bende böyle yaptım.

    Benim sanırım ihtiyacım olan da biraz buymuş. Sosyal medyaya girmedikçe ve düşünmedikçe biraz daha iyi hissetmeye başladım ve biraz ara vermem gerektiğini kısa zamanda anladım Öncelikle blogumu bıraktım. Elimdeki videolar bitene kadar youtube a devam ettim ama geçen cuma son videoyu da koymamla ona da biraz ara verdim.

    Bugün kendi kafamdaki problemlerden bir ikisini yenmemle beraber kendimde geri başlayacak gücü de bulabilmeye başladım. Uzun zamandan beridir ilk defa bugün başım ağrımadı ve sizler için istekli istekli bir DIY videosu çektim :D Önümüzdeki hafta içinde yayında olacak muhtemelen :) Buradan da günlük yazılarımı yazmaya çalışacağım. Elimden geldiğince kısa, öz ve günlükvari olmasına çalışacağım :) Umarım sizlerde benimle beraber buralarda olursunuz.

    Tüüm bu yazıda aslında anlatmak istediğim ister 5 dakika olsun ister 5 gün ister daha fazla kendinize zaman ayırmayı unutmayın. :)

Yorumlar

  1. Bence herkes böyle bi durumdan geçiyor. Bundan bir kaç ay önce sosyal medyadan (daha doğrusu snapten) uzaklaşmakla ilgili bir yorumum olmuştu yine bu tarzda bir yazınıza. Sanırım o zamandan beri youtube a bile fazla girmemeye başladım. Takip ettiğim kişileri azaltınca bu işlemin önceden bana bir yük olduğunu hissettim. Tabi ki yine giriyorum ama artık hayatımın bir parçası olabilecek nitelikte değil hiçbiri. Yani demek istediğim bizi yoran şeyleri de aslında biz seçiyormuşuz bu benim için büyük bi farkındalık oldu.
    Kendini özletmemek kaydıyla bence sık sık ara vermelisin kendin için. Ayrıca ben bu tarzdaki yazılarını daha çok sevdiğimi belirtmek istiyorum. Seni seviyorum. SEVGİYLE VE MUTLU KAL...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende katılıyorum. Takip ettiğin kişileri azaltmak çok önemli. Bende arada bir youtube a girer izlemediğim herkesi çıkarırım. Çok teşekkür ederim yazımı okuyup birde yorum attığın için :) Sende sevgiyle ve mutlu kall

      Sil

Yorum Gönder