Kendin Yap: Termos Kişiselleştirme


    Merhabalar öncelikle nasılsınız? Ben idare ediyorum okul başladı malum dertlerde başladı. Olsun ama önemli değil son senem zaten dayanabilirim :)


    Bugün sizlerle geçenlerde snapchatten paylaştığım termosumu nasıl yenilediğimi göstermek istiyorum. Bu termos promosyon gibi bir şeydi üzerinde de doğal olarak şirketin reklamı vardı. Ama termos kalitesiz değildi, plastik gibi kokmuyordu. Bende bu yüzden termosu değerlendirmek istedim. 


    İlk öncelikle metal kısmını açıp içindeki kağıdı çıkardım. Bu kağıdı birleşme çizgisinden ikiye ayırdım. İçerisine kendi istediğiniz herhangi bir kağıdı koyabilirsiniz. Ben daha kişisel olmasını istediğim için daha önce esrarengiz bahçe boyama kitabından boyadığım bir sayfayı kopardım. 



    Bu içinden çıkan kağıdı boyadığım kağıdın üzerine koyarak kalıbını çıkardım ve kestim. 


    Daha sonra bu yeni kağıdımın uçlarını yapıştırıcı ile birleştirip, termosumun içine yerleştirdim. 



    İşte bu kadar basit bir şeyleri yenilemek :))  

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Aslı hanım giyim için parça kumaşlar satan bir site adı vermiştiniz ben o videoyu bulamadım.Sitenin adı neydi acaba???hoşcakalin

      Sil
  2. Elinize sağlık çok güzel bir yazı olmuş.Blogunuza keşif etkinliğinden geliyorum benimkine de beklerim <3 sevgiler...
    http://merininblogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim http://hastaliktakip.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, dekoratif mum nasıl yapabiliriz bununla ilgili videonuz olursa çok hoş olur ;-)

    YanıtlaSil
  5. Benim termosumun cam kısmı açılmıyor 😐

    YanıtlaSil

Yorum Gönder