Film Yorumlamaca: ÇOK UZAK FAZLA YAKIN


    Bugün sizlerle geçen gün izleme fırsatı bulduğum Çok uzak fazla yakın filminden bahsetmek istedim. Sizde izlediniz mi, izlemeyi düşünüyor musunuz? Yorum bırakırsanız sevinirim.
    Başrollerini Burcu Biricik ve Özgün Çobanın oynadığı filmin konusuna kısaca, üniversitede tanışan iki öğrencinin aşk hikayesi diyebiliriz. Zaten bundan da fazla uzatamayız çünkü gerçekten de konusu bu kadardı.

    Filmin gizemli başlaması, bir gelecekten bir geçmişten gösterilmesi benim en beğendiğim kısımlardı. Çekimi de hoşuma gitti. Sanki içindeymişim oradan izliyormuşum gibi hissettirmeyi başardı. Ama bunlar dışında beni pek heyecanlandıramadı. Dram filmi olmasına rağmen senaryo da dramı hissettirecek duygu iniş çıkışları pek olmadı. Bu duygu iniş çıkışları olmayınca da filmin tadı pek çıkmadı malesef. Sanki ortada bitmiş, eksik kalmış gibi hissettirdi.

    Kesinlikle izlemeyin çok kötüydü falan demiyorum tabi ki. Eğer gitmek istediğiniz bir film yoksa girin, izleyin. Güzel vakit geçirttirebilecek, hafif bir film olmuş kısacası. :) Sizin düşüncelerinizi de bekliyorum :)

Yorumlar

  1. Cok merak ettigim bir filmdi. Vakit bulursam gidecegim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder