BUGÜN NE GİYDİM?: Siyah&Beyaz Kombinim


    Merhabalar bugün sizlerle ne giydiğimi paylaşmak istedim ve okul dönüşü fotoğraflarımı çektim :)
 Gömlek: Bu gömleğimi sheinden almıştım. (Buradan ulaşabilirsiniz) Ben bu gömleği bol boyfriend tarzı bir gömlek olduğu için çok beğeniyorum. İster etekle ister pantolonla çok kolay kombinlenebiliyor :)

Pantolon: İnanmayacaksınız ama bu pantolonumu 10 tl ye aldım :D Bir gün etekle dışarı çıkmıştım Handeyle kahvaltı yapacaktık. O etek beni sıktı da sıktıı çok rahatsız etti. Böyle kenarda bir yerde bol pantolon satılıyordu 10 tl ye. Bende hemen aldım. Beli lastikli penye aşırı rahat bir pantolon tam okulda giymelik :)

Ayakkabı: Elle shoes. 

Şal: Polo

Gözlük: H&M

Çanta: Bunuda geçen yıl Bornova Küçük Parktan 20 tl ye almıştım. Hiçbir şey olmadı valla çantaya hala kullanıyorum :)




Yorumlar

  1. Çok güzel olmuşsun tesettür sana çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil
  2. evet bencede tesettür size çok yakışır takipteyim bende beklerim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder