Kloş Etek Kombinim || Kendi Diktiklerimi Kombinliyorum


    Rizedeyken hergün ne giydiğimi sizler için fotoğrafladım ve bugün de yine onlardan birini paylaşıyorum. Kloş etek dikmesini de giymesini de çok seviyorum.  En basit kloş etek kombini de sanırım bugünkü kombinim diyebilirim. Ayrıntılar için devamını inceleyin  :)

    Kloş etek: kendim diktim (videosu için tıklayın

    Bluz: kendim diktim (videosu için tıklayın)

    Şal: OXXO 

    Ayakkabı: Karşıyaka Çarşı girişinde bir ayakkabıcıda görüp 10 tl ye almıştım :) 

    Çanta: Cocana

    Gözlük: H&M

    Saat: Q&Q 





Yorumlar

  1. Çok güzell olmuss bayıldımm ve cok yakismisss :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :) beğenmene sevindimm

      Sil
  2. rengi çok güzelmiş ve size çok yakışmış elinize sağlık:)
    bende bloguma beklerim,sevgiler!:) http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. ben yeni yeni sizi takip etmeye başladım tarzınız süperr :)

    YanıtlaSil
  5. Ya ben böyle yetenekli birini görünce bi gıcık oluyorum kendime sorma gitsin. Çok isterdim kendi yaptığım birşeyi giymek. Ellerine sağlık güle güle giy. Buarada resimlerin arka fonu gözümü aldı. Şimdi orda olmak vardı. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. Cantayi bir internet sitesindenmi yoksa magazadanmi aldiniz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder