Bugün Ne Giydim?: Denim on Denim


    Merhabalar herkese :) Bugün ne giydim yazılarımdan biriyle daha sizleri karşılıyorum tekrardan. Bu yazımdan sonra bloguma kısa bir ara verip biraz yazı biriktireceğim. Daha düzenli paylaşım yapmak istiyorum ama biriktirmeden düzenli paylaşım yapmak bir yandan da youtube videoları çekmek pek kolay olmuyor. Demem o ki bir süre sonra blogumda gün aşırı yazılar paylaşmaya başlayacağım inşallah :)

    Bugünün konusuna geri dönelim ve bende kısaca üzerimdekilerden bahsedeyim. İlk olarak tuniğimden bahsetmek istiyorum. Yakın zamanda bir alışveriş videosu da yükleyeceğim orada da bahsedeceğim bu tuniğimden. Çünkü daha yeni aldım. Markası Kuaybe Gider. Kuaybe Gideri ne kadar çok sevdiğimi bilen bilir. Bu kot tunik Kuaybe Gider Trendyol koleksiyonundan bir parça. Kot dediğime bakmayın yumuşacık tencel bir kumaşı var. Tam yaz aylarına uygun. :)

    Pantolonum ve çantam C&A' dan. Pantolonumu çok soranlar oluyor bende markasını söylüyorum ama alalı 2 yıl kadar olduğu için muhtemelen böyle bir pantolon kalmamıştır. Mom jean arayışındaysanız Mavi' ye OXXO' ya ve benzeri mağazalara bakabilirsiniz.

    Şalımı instagramda satış yapan @bscarf sayfası bana yolladı. Kumaşını çok beğendiğimi söylemeliyim. Çok kolay şekil alıyor ve gün içerisinde bozulmuyor.

    Son olarak ayakkabılarım da Elleshoes.com dan. Bu markanın özellikle spor ayakkabıları inanılmaz. Hem çok rahat hem çok şık hiç kaba durmuyor.

    Bugünlük giydiklerim bunlardı. Ne tarz yazılar yazmamı istersiniz.Ürün yorumları yapmalı mıyız? Yoksa sadece moda üzerinde mi ilerliyim? Yorum bırakırsanız çok sevinirim.
 





Yorumlar

  1. Öncelikle çok güzel bir kombin olmuş ve sana da çok yakışmış Aslıcım,
    İçinden geldiği gibi , samimi paylaşımlarını okumak çok güzel oluyor ,
    giydiklerin ve diktiklerin üzerinden ilerlersen çok mutlu oluruz. Merakla Bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Video bekliyoruzz 😚😚😚

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle giydiklerin ve diktiklerin

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle giydiklerin ve diktiklerin

    YanıtlaSil
  5. blog keşif etkinliğinden geliyorum canım seni takipteyim ben de beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder