Bayram kombinim || Klasik ceket pantolon takım kombini


    Aslında bayramın üzerinden çok vakit geçtiğini biliyorum ama bu kombinimi yinede paylaşmak istedim. Çünkü sadece bayramda giyilebilir diye bir kaide yok ki öyle bile olsa önümüzde daha nice bayramlar var inşallah :)
    Takımımın ceketini nasıl diktiğimin videosunu ve yazısını daha önce yayınlamıştım. Takımımın pantolonunu da daha önce yayınladığım pantolon etek videosundaki gibi diktim. Tek değiştirdiğim kısım paçaları oldu. Paçalarını biraz daraltarak boru paça olmasını sağlamaya çalıştım.

    Desenli bluzum ve çantam Koton' dan. Böyle tamamlayıcı parçalar için mükemmel yer bence Koton. Ne kadar param olsada, ne kadar zaman geçsede yine de Kotona girermişim gibi geliyor :D






    Eşarbımı Kemeraltında Zirve Eşarptan aldım. Us polonun eşarbı. Renk renk hem eşarpları hem de şalları vardı. Benim en sevdiğim kumaş ve en rahat yapıldığını düşündüğüm kumaştan olduğu için döndüğümde bir kaç renk daha almayı düşünüyorum. Eşarp yıllardır takmıyordum. Ben en son eşarp takarken çok babaanne işi eşarplar vardı ve çok kalın oldukları için duymayı engelliyordu, rahatsız oluyordum. 



    Son olarak ayakkabılarımı da GÖN isimli bir mağazadan aldım. Geçen yıl trendyoldan sipariş vermiştim :)


Yorumlar