Ayder Yaylasında Ne Giydim? || Pantolon Etek Kombini


    Bugün sizlerle Ayder Yaylasında ne giydiğimi paylaşmak istedim. Karadeniz yazılarımı bir türlü bitiremedim; ama bunlar kombin yazıları olduğu için sanırım herkes biraz fikir edinebiliyor. Umarım bu kombini de beğenirsiniz. Ayrıca Handeyle beraber yeni bir hesap açtık ve ortak kombinlerimizi paylaşıyoruz bizi oradan da takip edebilirsiniz. (https://www.instagram.com/visionisus/)
    Pantolon Etek: Kendim Diktim (Sizde dikmek isterseniz videomun linki burada)

    Kot Ceket: Shein.com

    Bluz: Koton

    Eşarp: Us Polo Assn.

    Ayakkabı: Elle Shoes




Yorumlar

  1. Bu gezme durumu hakkında bilgi rica edeceğim. Zira bu sıcakta iş yerinde görmüş olduğum fotoğraflar beni benden aldı. Kıskanıyorum yaaaa

    YanıtlaSil
  2. Ah ah nasıl güzel bir yer, benim için de tadını çıkarın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder