Yeşil ve Beyaz || Pantolon etek kombini, ootd


    Merhabalar arkadaşlar, bugün sizlerle bir kombin yazısı paylaşıyorum :) Pantolon etek son zamanlarda inanılmaz revaçta olan bir parça. Özellikle yaz aylarında hem ferah tutan hem de şık gözükebilme özelliklerini çok seviyorum.

    Çok zor bir kombin yaptım diyemem. Bütün pantolon eteklerinizi sizde bu şekilde bluz ve kimono, bluz ve biraz büyük bir gömlek ile rahatlıkla kombinleyebilirsiniz. 

    Beyaz bluzum, bluz dikimi videomdakinin tamamen aynısı. Buradan izleyebilirsiniz. 

    Kimonomu shein adında bir yabancı siteden almıştım. Dantellerini ve kol boyunu çok beğeniyorum. Tek renk oluşu da kombinlemeyi çok kolaylaştırıyor. 

    Eşarbım yine bayram kombinimdeki eşarbımın aynısı. İzmirde kemeraltının girişindeki Zirve eşarptan aldım. Markası da us polo. 

    Aksesuarlara gelince, çantam: cocona, kolyem: kemeraltında bir takıcı (markası yok görüp beğenip aldım), gözlüğüm: h&m, ayakkabılarım: karşıyaka çarşıda bir ayakkabıcı (yine görüp beğenip aldım. 10tl idi).





Yorumlar

Yorum Gönder