LC WAİKİKİ MUHAFAZAKAR GİYİM KOLEKSİYONU İNCELEMESİ


    Merhabalar, bugün sizlerle lc waikikinin muhafazakar giyim koleksiyonunu, beğendiğim parçaları ve nasıl kombinleyebileceğiniz ile ilgili bir yazı paylaşmak istedim.

    Geçen günlerde yayınladığım alışveriş videomda waikikiden de alışveriş yapabileceğinizi güzel parçalar olduğunu söylediğimde çok fazla pişti olunduğunu söylediniz. Bu konuda da bir şeyler yazmak istedim. Bütün kıyafetlerinizi bir mağazadan almak pişti olmanız ihtimalini çok arttırır. Ancak bir parça alıp onu bambaşka kombinlerseniz o zaman pişti olamazsınız. Üzerinize giydiğiniz bir ceket, bir ayakkabı her şeyi değiştirebilir.

    Biliyorsunuzdur bu yıl lc waikiki muhafazakar giyim adıyla yeni bir koleksiyon çıkardı. Bence bu kadar mağazaları olan bir markanın bu şekilde bir koleksiyon çıkarması harika bir durum. Zaman geçtikçe bu tarz koleksiyonlarda artış olacağını düşünüyorum.

    Bu kolkesiyonda 5 farklı tema bulunuyor. Bu temalar; romantik detaylar, yeni modern, hafta sonu stili, anahtar parçalar ve son olarakta etnik esintiler. Şimdi sırasıyla bu temalara bakalım:

1.ROMANTİK DETAYLAR

   "Victoria döneminden ilham alan koleksiyonun dantel ve fırfır detaylı tunik, bluz ve elbiseleri ile şıklığı yakalayın." yazıyor bu temanın açıklaması olarak. 

    Kategoriyi incelemeye başladığımızda ilk gözüme çarpan parça bayram için de kullanılabilecek bu elbise oldu. Son zamanlarda çiçekli kumaşların kullanımında büyük bir yükseliş oldu. Herhangi bir babet ya da kısa topuklu bir ayakkabıyla ve düz bir şal ile kombinleyerek çok rahat ve hızlı bir bayram kombini elde edebilirsiniz. Ayrıca yazın da giymek için çok uygun olduğunu düşünüyorum. Altına bir spor ayakkabı veya sandalet ile giyerek daha spor bir hale getirebilirsiniz. (Elbise için tıklayın)



    Çiçekli desenler ile devam ederek bir de bu tuniği göstermek istedim. Kolları açılarak gelen bu tunikleri son zamanlarda çok beğenmeye başladım. Devamlı düz tunikler görmekten ve giymekten sıkıldım sanırım. Bu tunikler gözüme klasikliğini bozmadan biraz daha farklıymış gibi geliyor. Yine hem bayram için hem de günlük hayatta kullanılabileceğini düşünüyorum. 

    Bayram için beyaz bir pantolon ile yada pileli bir etek ile kombinleyebilirsiniz. Yine babet veya az topuklu bir ayakkabı tercih edebilirsiniz. Beyaz pantolona yine waikiki' nin romantik detaylar kategorisinden ulaşabilirsiniz. (pantolon için tıklayın). Günlük olarak kullanmak istediğinizde kot ile kombinleyebilirsiniz. Ayrıca üzerine ince içinde az geçen bir renkten ceket giyerekte kullanabilirsiniz. 




2. YENİ MODERN

    İkinci kategoride ise daha fazla günlük hayatta ya da iş hayatında kullanılabilecek kıyafetler bulunuyor. 

    Bir sonraki kategorinin adının anahtar parçalar olmasına rağmen bence bu kategoride de bir çok anahtar parça var. Renk renk dolaplarda bulunması gereken pantolonlar, etek üstü giyebileceğiniz gömlekler gibi. Tunik olarakta yine beyaz ve siyah klasik düz tunikler ile karşılaşıyoruz. 

    Bu kategoride en beğendiğim parça sanırım bu çizgili pantolon oldu. Hem siyah tuniklerle hem de beyaz tuniklerle kombinleyebilirsiniz. 


    
3. HAFTASONU STİLİ

    Bu kategoriye henüz çok fazla kıyafet eklenmemiş. Ama kesinlikle en çok eklenmesi gereken kategori olduğunu düşünüyorum. Belli başlı kapalılar için üretilen eşofman takımlarından başka rahat pikniğe giderken veya yürüyüşe çıktığımızda giyebileceğimiz kıyafetler bulmakta ben zorlanıyorum açıkçası. Şimdilik sadece birkaç tane swetşört tunikler bulunuyor. Bu tuniklerden almayı düşünüyorum bende. Altına herhangi bir eşofmanla giyip çok rahat kullanabilirsiniz.


4. ANAHTAR PARÇALAR

    Anahtar parçalar kategorisinden beklentim çok farklıydı. Daha düz uzun kollu tunikler, pantolonlar ve ceketler bekliyordum. Anahtar parça olarak diğer kategorilerde de bulunan düz renk renk pantolonlar ve hırkalar bulunuyor. Bunun dışında beni şaşırtan etek alt başlığındaki beğendiğim etekler oldu. Bu eteklerden bazılarını seçtim geriye kalanını buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz.

    Bu etekleri düz bluzlar, uzun tunikler, gömlekler her şey ile kombinleyebilirsiniz. Ayrıca bayram için de yine çok güzel bir kombin oluşturma kolaylığı sağlayabilir.





    Söylemeden geçemeyeceğim iki tane de tunik beğendim. Gri olan tuniği eteklerin veya pantolon eteklerin üzerine kullanabilirken kot tuniği eğer boyunuz kısaysa elbise olarakta kullanabilirsiniz :)



5. ETNİK ESİNTİLER

    Son zamanlarda etnik, bohem kıyafetleri çok fazla görür olduk. Pantolon etekler patladığından beridir herkes daha bir etnik sever oldu. Ben de şahsen bohem kıyafetleri yaz aylarına çok yakıştıranlardanım. LC Waikiki de bu tarzı unutmamış ve son kategori olarak muhafazakar şıklık temasına eklemiş.

    Pantolon etekler dışında bu kategoriden işlemeli elbiseleri beğendim. Nakışta yine çok yükselişte olan bir alan. Siz ne düşünüyorsunuz, sizce bu senenin çıkışta olan moda trendleri neler?


 

Yorumlar