HAŞEMA SORUNSALI


    Merhabalar :) Bugün sizlerle haşemalardan bahsetmek ve kendi haşemamı paylaşmak istedim. Henüz kapanmayanların, yeni kapanmış olanların ve çoktandır kapalı olanların en büyük sorunlarından biri denize nasıl gireceği...

    Bu konuda tasarımcıların çok yetersiz kaldıklarını düşünüyorum. Zaten haşema üretimi yapan firmalar az olduklarından fiyatlar çok uçuk. Gerçi tesettür başlığı altından ne ucuz ki?? Bu konu hakkında hep farklı fikirlerim oluyor. Eğer ben bir tasarımcı olsaydım neler yapabilirdim diye düşünmeden edemiyorum.

    İlk olarak haşemaları takım olarak satmaktan vazgeçerdim. Böylece bir iki temel renkte alt aldıktan sonra değişik değişik üstler de alabilirdiniz. Hem aynı haşemayı giymekten sıkılmamış olurdunuz hem de takım olarak satılmadığından fiyat olarak çok daha uyguna gelirdi.

    İkinci olarak ise ve bence en büyük problem: RENKLER... Haşemaların renklerine hiç dikkat ettiniz mi? Utanmasalar fosforlu renkten yapacaklar tüm haşemaları. Haşemaların renkleri genellikle siyah veya koyu lacivert üzerine saçma sapan açık parlak ve göz alan renklerden oluşuyor. Halbüki yazın bu kadar koyu renkler giyilmez özellikle güneşin altında otururken. Bunun yerine keşke kahverengiler, kremler, koyu bejler, toz pembeler, mintlerden oluşan haşemalar üretilse. Böylece bizde terlemeden rahat edebilsek. Bu renklerin olması gerekmesinin nedenlerinden biri de plajlarda çoğunlukla açık insanlar oluyor. Onların arasına simsiyah bir haşemayla girdiğinizde çok fazla göze batıyorsunuz ve ben bu durumu hiç sevmiyorum.

    Benim haşemayla ilgili düşüncelerim bunlardı. Son olarak kendi haşemamı da paylaşıyorum. Yakın zamanda eğer haşema kumaşı bulabilirsem kendim bir şeyler dikmeyi kumaşı boyamayı falan düşünüyorum. Eğer sizde haşema kumaşı nerede bulabilirim biliyorsanız benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)

    Ben haşemamı 2 yıl önce kemeraltından almıştım. Orada zaten haşema satan yerlerde hala aynı haşemalar satılıyor. 2 yıldır pek bir ilerleme yaşanmadı bu sektörde. Fiyatı 100 tl civarıydı.





Yorumlar

  1. maalesef genel problemimiz.. Bende düşündüm dikmeyi ama gözüm yemedi :) Tarzı Zeynep blogunun sahibi zeynep hanım dalgıç kumaştan haşema dikmişti snapte paylaşmıştı gerçi ama kumaş deyince aklıma geldi yazayım dedim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder