2 HAFTA ARA || İSTANBUL-KARADENİZ-BAYRAM

    Merhabalar tekrardann :) Bayramlar benim için hiç akraba ziyaretleriyle geçen yoğun bir dönem olmadı. Hatta o kadar uzun zamandır bayram kıyafeti almıyordum ki bu sene çok zorlandım. Ailemle beraber akrabalarımızdan uzakta yaşadığımız için (biz izmirde onların çoğu istanbulda yaşıyor), bütün akrabaları ziyaret etmek yerine Bodrumdaki annemin teyzesine gitmeyi tercih ederdik her yıl. Hem tatille de birleştirmiş olurduk. Bu yıl teyzemde İstanbulda olunca gidelim bizde ziyaretimizi yapalım dedik :)

    Benim annem Rizeli ama ne o çocukluğundan beridir ne de ben ve kardeşim karadenize hiç gitmedik. Bu sene tatilimizi Bodrumda yapmak yerine Karadeniz de yapmaya karar verdik. Bu gezimiz İstanbulla da birleşince yaklaşık 2 hafta kadar buralarda olamayacağım.

    Döndüğümde güzel bol fotoğraflı gezi yazıları paylaşmayı istiyorum ama o zamana kadar beni instagram ve snapchatten @asliafsaroglu adıyla takip edebilirsiniz. :)

    Siz bu satırları okurken ben çoktan istanbul yolunda olacağım sanırım. Şimdiden herkesin bayramı mübarek olsun :))

Yorumlar

  1. Çok samimi ve içtensin takiptesinn.Buarada Bayramınız mübarek olsun :)
    Bloğumada bakarsanız sevinirim.Yeniyim daha.Fikirleriniz önemli benim için.
    https://sevdekarakz.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
  2. Çok samimi ve içtensin takiptesinn.Buarada Bayramınız mübarek olsun :)
    Bloğumada bakarsanız sevinirim.Yeniyim daha.Fikirleriniz önemli benim için.
    https://sevdekarakz.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil

Yorum Gönder