NASIL YENİLEDİM? : SIRT ÇANTASINDAN CLUTCH ÇANTA YAPIMI #aslıyladeğişim


    Merhabalar arkadaşlar :)  Bildiğiniz gibi geçenler de yeni bir seri başlattım "Nasıl Yeniledim?" adında. Buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Bugünde yine bir Nasıl Yeniledim? projesiyle karşınızdayım. Bu sırt çantasını etnik bir clutch çantaya dönüştürdüm. Bence çok güzel, kullanışlı ve kaliteli oldu. Hadi yazının devamını okumaya :)



    Çantamı Karşıyaka Çarşısından bir çantacıdan çok ucuza almıştım ancak askılarının kırmızı derisi dikişlerinin kalitesizliği ve ceplerinin çok büyük oluşu çantayı hem kalitesiz gösteriyordu hem de kullanışsız yapıyordu.

   1. Bunu değiştirmek için hemen işe koyuldum ve ilk olarak askılarını ve fotoğrafta gördüğünüz çantanın ağzındaki büzgü için kullanılan deriyi çıkardım.



    2. Bir dikiş sökücüsü yardımıyla arkaya eklenen bir deri parçasını, cepleri ve çantanın kapağını söktüm.







    3. Çantanın kapağında ve çantanın kendisinde bulunan mıknatıslı düğmeleri de daha sonra kullanmak üzere çıkardım.

    4. Boyu çok uzun olduğundan dolayı ve çantanın en altı yine deriden dikildiğinden dolayı normal bir clutch boyunda kestim ve deriyi de yok etmiş oldum.


    5. Bu şekilde kestikten sonra çantayı tersine çevirdim ve ilk önce astarını geriye çekerek çantanın kendi kumaşını düz dikişle diktim ve daha sonra astarı öne çekip, çantanın kendisini geriye iterek sadece astarı düz dikişle diktim, kapattım.



    6. Son olarak bu mıknatıslı düğmeleri çantanın iç deri kısmındaki yere birbirlerinin üzerine gelecek şekilde taktım. Bunun yerine fermuarda ekleyebilirsiniz ama onu da bir dahaki clutch yapımımızda gösteriyim :)



    Bu şekilde bir çanta yapmış oldum. Eğer sizler de yaparsanız #aslıyladeğişim etiketi altında instagramdan paylaşmayı unutmayınn :)



Yorumlar

Yorum Gönder