Mayıs Favorilerim | Kozmetik, kıyafet, dizi-film, instagram


    Bu ay video ile anlatmak yerine buradan yazmak istedim favorilerimi. Yazının sonundaki yorum kısmında siz de benimle bu ayki favorilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim :)


KOZMETİK

    Kozmetik ürünleri ile başlamak favoriler videolarının yazılarının en klasikleri arasında sanırım :) Bende ilk böyle başlayayım.  Bu ay en çok elim giden ürünleri ve gerçekten bayıldığım ürünleri yazıyorum sadece.

Loreal Paris Mucizevi Yağ: Bu yağ ile ilgili düşüncelerimi uzun uzun yazacağım ilerleyen günlerde. Şimdilik şu kadarını söyleyebilirim ki cildimi kurtardı. Bu kuruluğumu ne geçirebilirdi emin değildim nemlendiriciler işe yaramıyordu üzerine sivilce çıkarıyorlardı ama bu yağda ne sivilce problemiyle karşılaştım ne de kuruluğumdan eser kaldı.

Golden rose velvet matte 27: Daha önce dudak rengimle bu kadar uyumlu bir ruj hiç kullanmamıştım. Başka arkadaşlarımda çok açık kalmış çok nude durmuş ama benim dudaklarım kendiliğinden biraz koyu olduğu için bu tam nötrledi gibi geldi. Bu ruja ilgili detaylı yazımı buradan okuyabilirsiniz :)

Maybelline Affinitone Concealer: Son iki aydır devamlı elim giden kapatıcım bu oldu. Aslında kışın kullanırken çok kötü olduğunu düşünmüştüm ama nedense şuan ten rengime, cildime çok uyumlu oluyor ve kullanmaya bayılıyorum :) Ayrıca pembe alt tonlu olanlara da önerim.

KIYAFET

Lila Shein Pantolon etek: Bu pantolon eteğimi en son yüklediğim lookbook videomda da görebilirsiniz (buraya tıklayarak izleyebilirsiniz). O kadar rahattı ki hiç başka bir şey giymek istemedim. (buraya tıklayarak pantolona göz atabilirsiniz)


50 dirhams şal: Bu şalımı zaten başımda, fotoğraflarımda, yazılarımda görmüşsünüzdür. Kumaşına, şekil alışındaki kolaylığına, genişliğine, uzunluğuna bayılmaktayım. (Buradan ulaşabilirsiniz)


ŞARKI

Beyonce-Lemonade
Alessia Cara-Here
Model-Mey

DİZİ-FİLM

American Crime Story: Çok uzun zamandır oyunculuğu bu kadar iyi olan yeni bir dizi izlememiştim. İlk sezonun bu kadar kısa oluşu bir yandan üzerken bir yandan da sevindirdi. Yabancı dizileri sevme sebeplerimden biri de bu zaten. Reyting için diziyi sonsuza kadar uzatmak yerine 9-10 bölümlük sezonlar yapıyorlar.

INSTAGRAM

    Bu ay hem ilham kaynağı olarak hem de görsel şölen olarak en beğendiğim instagram hesapları da bunlardı. Umarım siz de bir göz atarsınız :)

New darlings:  https://www.instagram.com/newdarlings/

Ascia Afk: https://www.instagram.com/ascia_akf/

Nil Ertürk: https://www.instagram.com/nilerturk/

Yorumlar

  1. Bayıldım yine harika yazmışsın :)

    Benim ruj favorim;
    Golden rose velvet matte in 3 numaralı ruju harıkaa :)

    INSTAGRAM dan da HAZAL PELİN AYDIN'IN PAYLAŞIMLARI BİR HARİKA :)

    Yazılarnın ve VİDEOLARININ(ÖZELLİKLE ŞAL VİDOLARI) nın devamını bekliyoruzz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder