MAYBELLINE LASH SENSATIONAL MASCARA İNCELEMESİ


      Merhabalar arkadaşlar :) Bugün sizlerle ülkemize yeni gelmiş olan Maybelline Lash Sensational Maskarasının incelemesini paylaşacağım. Çoktandır ürün yorumu paylaşmadığımı farkettim. Severek kullandığım bazı ürünlerin yorumlarını yazdım taslaklara attım sırayla paylaşacağım inşallah. Ama tabi ki modayla ilgili paylaşım yapmayı daha çok sevdiğim için bunları da aralarına serpiştireceğim.


    Maskarayı ilk olarak Zoella' da görmüştüm. Zoella ingiliz bir youtuber daha önce blogumda bahsetmiştim buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. O videolarında ya da fotoğraflarında kullandığında gerçekten takma kirpik takmış gibi görünüyordu ve ülkemize geldiğinde bende hemen denemek istedim. Şansıma İstanbulda anneler günü indirimindeyken alabildim. İndirimde 13 tl idi ama normal fiyatı da 18 tl sanırım.


    Lash Sensational Maskaranın dışardan bakıldığında inanılmaz bir siyahlığı ve fırçası var. Fırçasının bir tarafı kısa bir tarafı da uzun, dairesel yapıdan oluşuyor. Böylece teoride hem kısa kirpiklerinizi bile uzatarak hacim verebilmesi sağlanıyor hem de uzun tarafıyla tüm kirpiklerinizin uzamasını sağlıyor. İlk başta bu özelliğini sevdim. Ben normalde kıl fırçaları böyle plastik olanlardan daha çok seviyorum. Herkesin kirpiğine göre değişiyor tabi ki.

    İlk izlenimim kötüydü açıkçası. Çok fazla ürünü alıp bütün kirpiklerimi birbirine yapıştırarak korkunç bir şey yaptı. Tüm makyajımı silip yeniden yapmam gerekti. Sonra tabi ki kullanmamaya başladım; ama ikinci denememde durum değişmişti.

    Sanırım ilk aldığımda yapısı çok sıvıymış ama biraz bekleyip kuruyunca kıvamı tam aranan bir kıvama geldi bence. Sürdüğümde kirpiklerimi hem doldurdu, hacim kazandırdı hem de upuzun yaptı. Tek kat kullanınca bile çok güzel sonuç alıyorsunuz; eğer takma kirpik etkisi isterseniz 2-3 kat sürerek aradığınız görünümü elde edebilirsiniz.

    

Yorumlar

Yorum Gönder