KUAYBE GİDER TRENDYOL ÖZEL KOLEKSİYONU VE İNDİRİMLERİ


    Bugün sizlere son 2 günü kalmış ve bence bayram alışverişinizi de yapabileceğiniz bir indirimden bahsetmek istiyorum. Kuaybe Gider, bizlere Trendyol' a özel parçalar ve özel indirimlerle kısa sürecek bir alışveriş fırsatı sundu.

    Bende beğendiğim parçaları ve nasıl kombinlenebileceği ile ilgili fikirlerimi yazmak istedim. (Butiği ziyaret etmek için buraya tıklayın)

    BLUZLAR:

  Bana göre çoğu kıyafetinizle kombinlemenizde çok büyük kolaylık sağlayacak bir bluz üretmişler. Kare bluz olarakta bir isim koymuşlar. Bluzu eteklerle, pantolon eteklerle, pantolonlarla, her şeyle kombinleyebilirsiniz yandaki yırtmaçları da eğer önünü içinize sokmak isteyip, arkasını dışarıda bırakmak isterseniz diye bir kolaylık sağlayacak şekilde tasarlanmış.

  Ayrıca bej, beyaz, pembe, lacivert, bebe mavisi renk seçenekleri bulunuyor.



    CEKETLER:

  Ceket olarakta çok kaliteli ve farklı duran ceketler bulabilirsiniz. Kumaşları yazlık kumaşlar olduğu için yazın da korkmadan giyebileceğinizi düşünüyorum.

  Son zamanlarda bu şekilde klasik duran yakalı ceketlere bayılıyorum. Kıyafete birden ciddiyet kattığını düşünüyorum. Bu ceketlerin kombinleri için de çok karmaşık olmayan desenli, renkli gömlekler tercih ederek daha yazlık bir hava katarak ciddiyeti biraz kırabilirsiniz.




    ELBİSELER:

  Son zamanlarda robalı elbiseler aldılar başlarını gidiyorlar. Bende açıkçası çok beğeniyorum. Tabi her güzel şeyin bir sorunu da vardır. Bazı robalı elbiseler belinizi çok sıkmadan ya da bir kemere ihtiyaç duymadan ortaya çıkararak daha zayıf ve uzun gözükmenize yardım edebilecekken, robanın yanlış yerden başlamasıyla boyunuzu olduğundan daha kısa ve sizi de daha şişman gösterebilir. Bu yüzden üzerinize denk bir elbise seçmek en önemli anahtar ipucu.



    PANTOLON:

  Kuaybe Giderin pantolonları benim gözümde hep ilham alınacak pantolonlardan oldu. Çünkü ilk defa kısa pantolon eteği burada görmüştüm (culotte pantolon). Normalde hep sanki topuklu ayakkabıyla uzun pantolon etek giymek gerekir gibi bir düşünce vardı kafamda ama durum hiçte böyle değil. Pantolon eteği uzun alıp topukluyla kombinlediğinizde abiye, kısaltıp spor ayakkabıyla kombinlediğinizde de çok daha günlük ve spor bir görünüm kazanmış oluyorsunuz.




    TUNİK:

  Son olarak tuniklerde de hem dolabın temel parçası olabilecek hem de yaklaşmakta olan bayramda kullanılabilecek parçalar bulabilirsiniz :)




Yorumlar

  1. Harika bir blogunuz var. Bloglar Yarışıyor kampanyası ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, blogunuzu tanıtın, mansiyon ve promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2016 yılı içerisinde 3.kez düzenliyoruz. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web : http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel : +90212 330 9707

    YanıtlaSil

Yorum Gönder