İLHAM KAYNAĞI: NUDE YAZ AYAKKABILARI (asos, pull and bear, new look)


    Merhabalar tekrardan :) Bugünkü ilham  kaynağı köşemizde toprak tonlarında ayakkabılar var. 


    Bu ayakkabıları asos sitesinden seçtim çünkü çok fazla seçenek bulunuyor. Tamamen ulaşamayacağınız ayakkabılar değil. Türkiye' ye kargo yolluyorlar. 30€ ve üzerine bedava; 30€ ve altı alışverişlerde de 3€ ücret alıyorlar.

     Bu ayakkabıların çoğunu bütün kıyafetlerinizin altına giyebilirsiniz. Renginden dolayı size hiçbir sorun çıkarmayacaktır. 


    Bu ayakkabı belki rugan olmasa çok daha fazla kombin yapılabilir bir ayakkabı olurdu ama içimdeki prenses her zaman rugan ayakkabıları sevmiştir. :D Yıkanmış kotla veya bir elbiseyle çok güzel olacağını düşünüyorum.


    Bu ayakkabı pull and bear' da 120tl. Uzun olan pantolonlarımın altına giyebileceğim 9-10cm topuğu olan dolgu topuk bir ayakkabı arıyordum aslında. Ama dolgu topuğu çok fazla beğenmediğim için kendime uyabilecek bir tane seçemedim. Sonra bu çıktı karşıma hem istediğim uzunlukta hem de dolgu topuk değil :) 

 
    Yine içimdeki prensesi durduramadığım bir ayakkabı. Ya buna bakıpta aşık olmamak elimde değil :))))



    Bu ayakkabıya aşık oldum diyebilirim. Bazı babetler çok klasik durmasıyla beraber topuklu olmadığı için çok büyük bir rahatlık sağlıyor. Ancak babetlerde ayak tabana çok yakın olduğundan bazen ağrı yapabiliyor. Hele ki çıkıntılı bir yolda yürüyorsanız. Bu ayakkabı hem babetin o klasikliğini almış hem de ayakkabı olduğundan dolayı bulunan tabanı ve 1 cm lik topuğuyla böyle yollarda ayağınızı ağrıtmayı da engellemiş oluyor. 


    Bu tarz babetleri her yerde görmüşsünüzdür. Bir türlü alamadım ama kesinlikle almayı düşünüyorum. Kotlarla, elbiselerle, eteklerle çok yakıştırıyorum.


    Yşne bu bilekten bağlamalı babetler de pantolonlara çok güzel bir hava katıyor. Zaten halhal her zaman sevmişimdir buda aynı mantık gibi geliyor bana :)


    Yine topuklu olmasına rağmen ayağınızın rahat edeceği bir model. Bu modelden de çoğu mağazada görebilirsiniz. Benim bu tarz ayakkabılarda baktığım özellikler: parmak açıklığının çok geniş olmaması ve topuk ile ana ayakkabının renginin uyumlu olması. Bu modelde ise en beğenmediğim özelliği topuğunun altın rengi olması oldu. Her ne kadar altın rengini sevsemde bu ayakkabıda çok abiye durmuş.


    Bu dantel kesimli babetleri de vintage kıyafetlerle çok yakıştırıyorum. Çünkü zaten babetin kendisi de hem retro hem de beyaz oluşu vintage kıyafetlerele uyumlu olabilmesini sağlıyor.


    Bu iki ayakkabı da bütün dolapların kurtarıcısı olabilecek cinsteler. Özellikle taba olanı hem klasik kıyafetlerle hem de spor kıyafetlerle kombinleyebilirsiniz. :)


    Son noktayı da bu mükemmel ayakkbıyla koymak istiyorum. Bu ayakkabının her renginden almak isterdim. Parlağı, süeti hepsinden...

Yorumlar

  1. Zevkime uygun babet bulamadım bir türlü bu sene . Fakat sizin resimlediğiniz 2 babeti çok sevdim. Onları bulursam almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende bu tarz bulursam direk alacağımm

      Sil
  2. ayy tatlım bayıldııımmmm..... seçimlerin güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. En sondaki ayakkabıya bayıldım çok hoş :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder