İLHAM KAYNAĞI: CHOICE GCC


    Yine yeni bir seriyle karşınızdayım. Ben her zaman bir şeyler dikmeden önce ne dikebilirim, ne dikersem güzel olur diye küçük bir araştırma yaparım. Bazen de karşıma çıkan bir kıyafeti taklit etmeye çalışırım. Tabi bazen de dikemeyeceğimi düşündüğüm mükemmel parçalarla karşılaşırım ama yinede benim için çok büyük ilham olurlar.

    Bu serimde de ilham kaynağı olarak gördüğüm markaları, koleksiyonları, renkleri ve benzeri şeyleri paylaşacağım inşallah :)
    Choice gcc internet üzerinden satış yapan bir site değil. Zaten Arap ülkelerinde bulunduğundan fiyatının da çok tuzlu olacağını düşünüyorum bu yüzden satın alınılıp dolabımda olmak yerine ilham oldular :)

    Çok kaliteli duran, aynı zamanda sadeliğini bozmayan bir koleksiyon yapmışlar. Aslına bakılırsa üç koleksiyon da diyebiliriz.

    İlki "elegance" yani "zarafet". Bu koleksiyonda daha çok beyazlar ve açık pembeler bulunuyor. Kesinlikle giydiğiniz de kendinizi zarif hissedeceksinizdir. Bu markanın beyazları yaparken daha opak yaptığını duymuştum. Normalde biliyorsunuz beyaz kumaşın iç göstermemesi çok zor ancak hem yazlık olup hem opak yapmak için uğraşmışlar.






    İkinci koleksiyon "denim" koleksiyonu. İşte ben bu koleksiyonun tamamını satın almak isterdim. Hem kıyafetlerin dikiminin güzelliği hem de kumaşın güzelliği yüzünden gözlerimi alamıyorum hiçbir kıyafetten.













    Sonuncu koleksiyon da "ethnic" koleksiyonu. Bu koleksiyonda da yine gözümü alan parçalar vardı. En sevdiğim özellikleri çok rahat hem örtülü kadınların hem de açık kadınların tercih edebileceği kullanabileceği kıyafetler oluşu oldu.






Yorumlar

  1. Denim ve etniğe bayıldımm 😊 çok güzel bir paylaşım olmuş kuzum 😘😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimii?? Bende bayıldım onlara 😘😘😘

      Sil
  2. Ya harikalar üzerimize yapışacak,sıkacak kıyafetlerden çok çok daha iyiler ve tarzlar.Dikeceklerini çok merak ediyorum eminim hepsi çok güzel olacaklar 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım tüm koleksiyonlaraa inşallah güzel videolar ve blog yazılarıyla dönüşüm güzel olucak 😘😘😘

      Sil

Yorum Gönder