HAFTANIN FAVORİSİ: ASCİA AKF


    Merhabalaar :) Bugün çok uzun zamandır yazmaktan kaçındığım bir yazıyla sizlerle beraberim. Belki önceden beridir takip edenler biliyordur ben geçtiğimiz haftanın favorisi başlığıyla en beğendiğim bloggerları, onların tarzlarını paylaşıyordum. Hep açık bloggerlar paylaştım çünkü kapalı bir blogger paylaşırsam çok fazla tepki geleceğini düşündüm.

    Diğer ülkelerin çoğunda kültürün farklılığından da kaynaklı olarak farklı şal bağlama şekilleri ve farklı giyinişler de meydana çıkıyor. Bizim dinimizin en güzel yanlarından birisi de bence yargılamamak. Ben de bu konuda çok suçlu biriyim. Eskiden benden farklı giyinen herkesi yargılıyordum ya dışımdan ya içimden; yaşımın küçüklüğüne veriyorum. Neyseki o dönemi atlattım ben kimim ki yargılamak bana düşer dönemine geçiş yaptım. Ancak Allah bizleri yargılayabilir.

    Bu kadar derin konuşmaların üstüne özellikle son 2-3 haftadır bütün fotoğraflarını incelediğim, tarzından bol bol ilham aldığım Ascia Akf' yi sizlerle tanıştırıyorum. Zaten bir çoğunuz biliyor olabilirsiniz instagramda 1.7 milyon kadar takipçisi var :)

    Ascia Akf Kuveyt' te eşiyle ve çocuğuyla birlikte yaşıyor. Eşi Ahmette aynı zamanda moda ile ilgileniyor ve Asciayla beraber ordan oraya koşturuyor diyebiliriz.


    Ascianın tarzının devamlı değiştiğini görüyorum. Kendine yakışanı giyiyor diyebiliriz ama genel olarak tasarımcı kıyafetleri tercih ediyor. Bu tasarımcılara Türkiyeden ulaşmakta mümkün olmadığı için geriye sadece ilham alabilmek kalıyor.
 


    Ben özellikle dikiş dikmeden önce baktığımda dikebileceğim en azından deneyebileceğim çok farklı parçalar bulabiliyorum. Bu şekilde dikiş dikmeden önce sizde kesinlikle araştırmalısınız böylece kafanızda farklı fikirler de olabilir.




    Ascianın en beğendiğim özelliklerinden biri de mükemmel takılar ve çantalar seçmesi :) Bazen abartı gibi gelse de gözüme kendisine çok yakıştırdığı bir gerçek.





    Ascianın tarzı pekte günlük hayatta kullanabileceğimiz kıyafetlerden oluşmuyor bence, tabi ki aralarda daha günlük kombinleri de var. Bu günlük kombinler sanırım benzerlerini giyebilmek ya da dikebilmek için daha kolay olur. Zaten ilham derken de bütün kıyafeti kopyalamaya çalışmaktan değil, benzer bir parçanız varsa nasıl kombinlenebileceği ile ilgili veya değişik aksesuarlarla renklendirebilmek gibi ayrıntılarla ilgili fikir edinebilmekten bahsediyorum.







Yorumlar