FARMASİ BB CREAM ALL İN ONE / LİGHT TO MEDİUM ÜRÜN İNCELEMESİ


    Merhabalar arkadaşlar :) Yazılarımı iftardan sonra yazayım diyorum ama saat biranda 11 oluveriyor. En iyisi şimdi yazıp yarın öğlen yüklemek sanırım geç olsun güç olmasın. Bugün bayıla bayıla kullandığım Farmasi BB krem yorumlarımı paylaşacağım.
    Bana instagram da @farmasice isimli bir takipçim birkaç ürün yollamıştı. Böylece Farmasi BB kremi deneme şansı elde ettim. Yoksa çok beğenerek kullandığım Pure Beauty BB kremi hayatta değiştirmezdim.

    Ürünü bana yollayalı baya oldu sanırım 2 ay kadar. Ve ben o zamandan beridir ne başka bir fondöten ne başka bir BB krem kullandım.

    İlk denediğimden beridir cildimde bıraktığı hissi çok beğeniyorum. Tam bir bb kremden aradığım tüm özellikleri vardı. Çok fazla kapatıcılığa ihtiyaç duyan birisi değilim, farmasi bb krem cilt renk tonumu eşitleyip ufak tefek sivilcelerimi de kapatmada yardımcı oluyor bu da benim için yeterli bir kapatıcılık.

    İçerisinde 15 spf içermesi de çok iyi bir durum. Tabi yazın 15 spf yeterli olmayabilir altına başka bir güneş kremi sürmeniz çok daha iyi olur.

    Bitişine gelince kesinlikle benim gibi kuru ciltlilerin genelde en çok sevdiği ışıltılı bir bitiş sağlıyor. Işıltılı derken simli manasında falan değil. Daha ıslak, mat olmayan manasında.

    Rengi konusunda herkesin şikayetleri oluyor. Açık renklilere sanırım en açığı bile koyu oluyormuş. Bu ürün elime geçmeden önce malum izmir sıcaklarından dolayı yüzüm yanarak bronzlaşmıştı biraz bu yüzden bu light to medium rengi bana tam oldu.

    Bunun dışında aklıma ekleyecek başka bir şey gelmedi açıkçası. Sorularınız olursa yorumlarda sorarsanız elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım :)



Yorumlar

  1. BB krem kullanmıyorum artık pek ama kullandığımda da Farmasi tercih ediyorum..

    YanıtlaSil
  2. bb krem güzel bi seçenek aslında ama bende kullanmıyorum.. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim vaktinizi ayırıp okuduğunuz ve yorum attığınız için :)

      Sil
  3. Bende özellikle yazın fondoten yerine bb krem kullanıyorum.Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle bb krem de farmasi diyorum,teşekkürler bu güzel paylaşımınız için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende bendee :) Elim başka bir şeye gitmiyor

      Sil
  5. Merhaba 😊öncelikle bu güzel yazı için çok teşekkürler 😊 ben blogunuzu yeni kesfettim 😞😊 farmasi bb kremi ben de kullanıyordum, hatta ilk denediğimde çok beğendim ve iki tane birden aldım ama ne yazık ki diğer kullanımlarımda yüzümde sivilcelenme yaptı 😞 aslında sivilce de değil, alerji gibi bişey 😞

    YanıtlaSil

Yorum Gönder