BUGÜN NE GİYDİM? PÜSKÜLLÜ YELEK KOMBİNİ


    Ramazanın ilk gününden herkese merhabalarr :) İlk iftarımızı yapmışken, yarınki sınavıma çalışmaya da başlamadan önce yine bir bugün ne giydim yazısı paylaşmak istedim sizlerle. Umarım beğenirsiniz :)

    Oruç nasıldı öncelikle? Benimki gayet iyiydi tabi sabahtan sınava gidip sonra eve dönüp uyumakla oruç tutulmuş oluyor mu bilemiyorum. Allah hepimizin oruçlarını kabul etsin inşallah :)


    İçimdeki tunik ile ilgili en çok soru gelecek gibi geliyor bulmakta en zorlandığımız parçalar böyle düz uzun kollu tunikler oluyor bence. Size bir marka öneremeyeceğim çünkü kendim diktim ama yazın eğer sizlerden de istek gelirse diktiğim parçalardan ufak çaplı bir satış yapmayı düşünüyorum :) Tabi sizin isteklerinize bağlı.

    Pantolonum C&A' dan alalı aslında baya bir zaman oldu ama giymeyi en çok sevdiğim kot pantolonum bu sanırım. Gerçi yazın sıcaklarda kot pantolon pek giyilmiyor bende çok nadir giyiyorum.


    Bu ne pozu hiç bir fikrim yok ama o kadar komik geldi ki eklemek istedim haha :D  Bu püsküllü yeleğimi daha geçen günlerde LCWaikiki' den aldım. Her zaman pek kaliteli parçalar olmuyor Waikiki' de ama kapalılar için hem çok uygun fiyatta hem de çok uygun boylarda parçalar oluyor. Geçenlerde optimumdayken girdik öylesine bu yeleğin çok fazla kıyafetimle uyabileceğini düşündüm yanılmamışım da :) Fiyatı 35 tl idi.




    Şalım mirachtextile' den. Geçenlerde zaten onların kanalı için de video (buradan izleyebilirsiniz) çekmiştim. Kumaşı hafif kaygan ama iğneyle sabitlediğiniz de çok kaliteli duruyor. Rengi de zaten en sevdiğim renklerden biri :)

    Çantamı da şuan muhtemelen hayatta bulamazsınız. İki doğum günüm önce Handeciğim hediye olarak almıştı Colins' ten. Tek renk, düz oluşu çoğu şeyle kombinlememe yardımcı oluyor bu tarz bir çanta bulursanız kesinlikle almanızı öneririm :)



    Bileziğimi de en iyi böyle gösterebildim :) Çok beğenerek C&A' dan aldım. Çok orjinal ve farklı duruyor bu yüzden çok seviyorum :)

    Ayakkabılarım da Bambi' den ve inanılmaz rahatlar. Eğer bu tarz düz ve rahat bir ayakkabı arıyorsanız Bambi' ye bakın derim. Bir ton rengi var birde istediğiniz rengi bulabilirsiniz :)



Yorumlar

  1. Yine her zamanki gibi sade ve çok şık,ve yine benim bayıldığım şal :))

    YanıtlaSil
  2. spor tarzı eteklerimizi ne ile kombinleyebiliriz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder