BUGÜN NE GİYDİM? BASİC&CASUAL


    Geçtiğimiz günlerde Handeyle beraber Alsancak' a gittik ve hazır gitmişken hemde sokaklar boş gibiyken biraz fotoğraf çekilmeye karar verdik. Ne giydiğimi sizlerle paylaşmak istedim. Daha fazla bugün ne giydim yazısı yazmamı isterseniz yorum bırakmayı unutmayın :)


    Son zamanlarda basic parçalara bir geri dönüş yaşıyorum. Aslında kapandığımdan beridir hiç basic giymediğim göz önüne alınırsa, tam olarak geri dönüşte diyemeyiz. Geri dönüp baktığımda hep saçma desenler, birbiriyle uyumsuz parçalar görüyorum eski fotoğraflarımda. Bu durum beni üzdüğü için şuan paramı hep daha basit biribiriyle giden ve desensiz parçalara yatırmaya çalışıyorum.

    Bu kıyafetimde basic parçalardan oluşturulmuş bir kıyafetti. Uzun beyaz tuniğim Oxxo' dan. Hepiniz çok fazla soruyorsunuz. Biraz iç gösteriyor tabiki beyaz olupta iç göstermeyen bir yazlıkla hiç karşılaşmadım; ama yinede bir dolapta bulunması gereken bir parça olduğunu düşünüyorum, özellikle yazın.

    Pantolonum Koton' dan. Çok uygun bir fiyata aldığım bu bej, boru paça pantolon da yine her dolapta siyahı ve beyazıyla beraber bulunması gereken bir parça bence.


    Ayakkabılarımı Bambiden aldım. Yine ayakkabılarımda basic bir parça. Vizon rengi hafif dolgu topuklu spor bir ayakkabı. Hem de çok rahatlar :)


    Şalıma gelince zaten geçenlerde de bir yazımda söylemiştim. İnanılmaz rahat, inanılmaz güzel bir renk.. İnstagram' da @50dirhams adıyla satış yapıyorlar. Renk renk var zaten iyiki bu rengi seçmişim, neredeyse her gün bu şalı takıyorum :)


    Son olarak çantamı da kendim yaptım. Eğer dünkü yazımı okuduysanız nasıl yaptığımı da bilirsiniz. :) O zaman hadi buraya tıklayarak dünkü yazımı da okuyun. Tüm kıyafetimi sade renkler ve desensiz parçalardan seçtiğim için çantayla bir renk katmak istedim ve bu çantayı kullandım.


    Umarım bu yazıyı beğenmişsinizdir. Dediğim gibi eğer daha fazla kombin yazısı isterseniz yorum bırakmayı unutmayın :) Ayrıca beni instagramdan da takip edebilirsiniz. @asliafsaroglu.

Yorumlar

  1. Evet kesinlikle daha çok bugün ne giydim yazısı girmelisiniz 😊 Ben de yeni kapandım ve zorlandığım zamanlar oluyor ne giysem diye, basic giyinmek her zaman fark yaratıyor çok hoş olmuşsunuz👍🏻 bu şal modelini de merak ettim açıkçası nasıl yaptınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra daha fazla paylaşmaya çalışacağım bendee :)) Şalımı da sınavlarım bittikten sonra videosunu çekmeyi düşünüyorum çok fazla soran oluyor :)

      Sil
  2. Cok begendimm �� . Daha fazlasini görmeyi cok isterim ����. Tarzin hosuma gidiyor.

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle desenli parçaları birbirine yakıştırmak çok zor özellile desenli pantolonlarda zorlanıyorum,sadelikde her zaman daha kolay şıklığı yakalayabiliriz bencede.😊 dikiş le ilgi postlarını kolay ve anlaşılır tabiikide cesaret verici , her zaman okunman dileğiyle 👍👍

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle desenli parçaları birbirine yakıştırmak çok zor özellile desenli pantolonlarda zorlanıyorum,sadelikde her zaman daha kolay şıklığı yakalayabiliriz bencede.😊 dikiş le ilgi postlarını kolay ve anlaşılır tabiikide cesaret verici , her zaman okunman dileğiyle 👍👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede öyle. Eskiden karman çorban giyinirdim ve şimdi dönüp o fotoğraflara baktığımdan ne kadar iğrenç giyinmişim diyorum. Dikişle ilgili yazılarımı beğenmene çok sevindimm çok teşekkür ederimmm :))))

      Sil
  5. şalı dolama şeklinde değilde tek kat yaptığımızda iç gösteriyor mu ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder