SEYEHAT ÇANTAMDA NE VAR? NASIL HAZIRLANDIM?



    Mükemmel şehir İstanbul' a gitmeden önce valizimi hazırlarken birkaç tane fotoğrafta çektim böylece sizlere de kendi valizinizi hazırlarken fikir olabileceğini düşündüm. :)


    Öncelikle liste yapmadan valiz hazırlamaya hayatta başlayamadığımı söylemek istiyorum. Sanki her şeyi unutacakmışım gibi geliyor. Geçtiğimiz yaz sadece bir kere liste yapmadan valiz hazırladığımı ve sonucunun hüsran olup bütün tatilde neredeyse tek elbise giydiğimi söylediğimi hatırlıyor gibiyim.


    Bu yüzden yine oturup genel bir liste hazırladım. Üç gece kalacağımız için bir pijamanın yeterli olacağını düşündüm. En alta bunu koydum. Daha sonra ikinci ve üçüncü gün giymek için kıyafetlerimi düzgünce katlayarak yerleştirdim. Bu kıyafetlerimin ayrıntılı yazılarını da yazacağım inşallah. Dönüşte valize sığmak daha zordur bilirsiniz. Çünkü kıyafetleri giyip şişiriyoruz eskisi kadar az yer kaplamıyorlar. Eğer ütü yapma imkanınız olursa dönüşte de ütülemek daha kolay sığmanızı sağlar.

    Atlet, çorap gibi iç çamaşırı kategorisini küçük bir poşete koydum bu poşetin içine de kirlenenleri koymak için bir poşet daha koydum. Şu çanta düzenleyici minik çantaardan almak aslında valizleri düzenlemede çok daha yararlı olacaktır.


    Makyaj malzemeleri, ilaçlar, yüz temizleme ürünleri için ise 2 adet çanta hazırladım. Biri normal makyaj çantamdı. Her zaman kullandığım yeşil kotondan aldığım çantam. Diğerleri için ise elidorun şampuanını aldığımızda kampanyalı ürünler olduğu için böyle bir çantaya koymuşlardı o çantayı kullandım. İçerisine makyaj temizleme yağımı (Bu yağ olmadan makyajımı temizleyebiliyormuşum gibi gelmiyor), yüz temizleme köpüğümü, gözümdeki iltihaptan dolayı kullandığım ilaçları birde geçenlerde aldığım lorealin yüz yağını koydum.

    Son olarakta kameramı, şarj aletlerini, kulaklığımı birde yine yeni aldığım taşınabilir şarj koydum. Bu taşınabilir şarj aleti inanılmaz iyi oldu. Dört kere şarj edebiliyormuş ve benim telefonumunda hemen şarjı bitip duruyordu. Bununla beraber çantama attım kendi kendine şarj oldu. Etrafta priz aramak zorunda kalmadım. Eğer sizde bir tatile gezmeye gidecekseniz kesinlikle alın derim, çok rahat edersiniz.

    Valizime koyduklarım bu kadardı neyseki hiçbir şeyi unutmamışım. Tek eklemek isteyeceğim ağrı kesici olurdu :)

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. az ve öz hazırlanmışsınız iyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
  3. Liste iyi fikirmiş yalnız :) çok iyi bilirim valize dolabı boşaltma arzusunu:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama boş yere birsürü eşya taşımak çok eziyet oluyor :D

      Sil

Yorum Gönder