MİNİ İSTANBUL GEZİSİ İLK GÜN KOMBİNİM / OOTD


    Merhabalar :) Dün İstanbul' un ilk gününde neler yaptığımızın bir yazısını yazmıştım. Bugün de ilk gün ne giydiğimi yazmak istedim.


    Klasik ve en hızlı yaptığım kombinim benim her zaman bu oluyor. Kot gömlek kot pantolon ve üzerine bir ceket. Çünkü hiç düşünmeden hemen giyip çıkabileceğim bir şey oluyor. İlk gün havalar biraz da serin olduğundan üzerine bir hırka giymiş olmam çok iyi olmuş.

   
    Sizinde böyle giy çık kıyafetleriniz var mı mesela benim bu gömleğim gibi? Gömleğimi Colins' ten Handeyle beraber almıştık, o seçmişti. Normalde üzerime kot giymeyi sevmiyorum pek çok tok durduğu için kilolu gösteriyor gibi geliyor. Ama bu kot gömlek tok bir kumaştan değil dökümlü bir kumaştan yapılmış. Bu yüzden çok beğenmiştim ve hala da beğeniyorum.



    Kot pantolonumu alalı aslında aylar oldu ama ilk defa giydim. Kotondan cigarette pantolon olarak geçiyor. Pantolonu beğenme sebebim tam dar olmayışı oldu. Paçalara doğru bollaşarak geliyor ama çokta değil. Kot gömleğimle renkleri de birbirine uyunca ikisini beraber giymeye karar verdim.

    Ceketim aslında Handenin ceketi beraber Batikten almıştık. Çok kalın bir hırka ve en sevdiğim ceket duruşu. Gerçi zaten geniş olan omuzlarımı çok daha geniş gösteren bir ceket ama olsun sonuçta tarz içinde kendini iyi hissettiğimiz şeyleri giymek değil mi?


    Çantama gelince daha çok yeni İstanbula gitmeden Mango' dan aldım. Böyle klasik bir çanta arayışındaydım. Hemde nude tonlarda bulunca hemen aldım. Çok yararlı olacağını ve bütün kıyafetlerle gideceğini düşünüyorum.



    Ayakkabılarımı alalı 2 sene kadar oluyor sanırım. Erbil süelden almıştım ama bu tarz oxford ayakkabıları her yerde bulabilirsiniz.


    Şalımda son zamanlarda en çok kullandığım şal. İnstagramda yeni keşfettiğim bir hesaptan aldım @50dirhams. Şalın yapısı incecik pamuklu hiç terletmiyor. Rengi tam benim rengim ve diğer renklerinden de almak için sabırsızlanıyorum :)


    Umarım bu yazımı ve kombinimi beğenmişsinizdir. Bir dahaki yazıda görüşmek üzeree :))


Yorumlar

Yorum Gönder