MET GALASI 2016 EN İYİ 5 (MET GALA 2016 TOP 5)

    Geçtiğimiz günlerde düzenlenen Met Balosunun bu yıl ki katılımcılarından en beğendiğim beş kişiyi sizlerle paylaşmak istedim. Met Galasının ne olduğunu bilmeyenler için bir de küçük açıklama yazayım. Met Galası her yıl düzenlenen modaya yenilikler katmak amacıyla düzenleniyor ve her yılın ayrı bir teması oluyor. Bu yılın teması "fashion in age of technology" yani kabaca "modada teknolojinin yeri" gibi çevirebilirim.


    Bu yıl abartılı bir şekilde mükemmel olanlar ve abartılı bir şekilde çok kötü bulduklarım oldu. Bir de kötü bulduklarımla ilgili de bir yazı yazacağım. Şimdiden yorumlarınızı bırakmayı unutmayınn. Hemen beş kişiye geçelim.

5. Nina Dobrev - Marchesa elbisesiyle:

    Bana kalırsa tam bir Disney prensesi gibi olmuş. Saçı, makyajı, kıyafeti ve ten renginin uyumu da harika. Kesinlikle galada dikkatleri üzerine çektiğini düşünüyorum.


4. Rachel McAdams - Valentino Haute Couture Elbisesiyle 

    Rachel McAdams bence dünyadaki en güzel kadınlardan biri. Bu kadar zarif ve güzel gülüşlü birini daha bilmiyorum. Notebook filminde ilk gördüğüm andan beridir aşık olduğum bir kadın. Bu galada da yine yanıltmayarak en iyi giyinenlerden biri oldu benim gözümde. Belkide objektif bakamıyorumdur. :D Siz ne düşünüyorsunuz Rachel McAdams ı Met Galasında beğendiniz mi?


3. Miranda Kerr - Louis Vuitton iki parçalı takımıyla

    Miranda Kerr' i sanırım hiç bu kadar beğenmemiştim. Takım çok güzel durmuş; ayrıca eteğin altındaki ayrıntı bambaşka bir hava katmış. Yine Miranda Kerrin de saçı ve makyajı kıyafetiyle çok uyumlu. Tek beğenmediğim kısım küpeleri oldu, onun dışında çok başarılı.


2. Blake Lively - Burberry elbisesiyle

    Blake Lively de prenseslere benzeyenler arasındaydı. Bu yılın teması Disney bile olabilirmiş sanırım. Ben romantik giyimleri sevdiğimden dolayı bu elbiseye bayıldım. Pelerinindeki işlemeler inanılmaz görünüyordu. Ayrıca güzelliği de gün geçtikçe artıyor gibi değil mi? Bu güzelliğin sebebi sanırım ikinci çocuğuna hamile oluşu :)




1. Claire Danes - Zac Posen Elbisesiyle

    Cindirellanın canlanmış haliyle görüyoruz kırmızı halıda Claire Danes'i. Daha sonra karanlığa geçiyor prenses ve hepimiz nefeslerimizi tutuyoruz. Çünkü bunu beklemiyorduk. Sizinde görünce nefesiniz kesilmedi mi?
    Hem galanın teması açısından hem de hiç temasız olarakta açık ara gecenin en iyisiydi bunun aksini de kimsenin iddia edebileceğini düşünmüyorum.





Yorumlar

  1. Claire ates etmis desem haksiz sayilmam degil mi? :D Agzim acik 4 kez fotografi inceledim. Harika tasarim!

    YanıtlaSil
  2. Wooww , ben burdayım diyen harika bir tasarım olmuş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder