LOOKBOOK 2 | Baharlık, Pantolon Etek Kombinleri


    Merhabalar bugün bir kombin videosu yayınladım youtubeta, buradan ve instagramdan da fotoğraflarını eklemek istedim. Umarım beğenirsiniz J

    1.Kombin:

    Bu kombini aslında çok farklı düşünmüştüm ama sonra bir anda karar değiştirip böyle beyaz giyinmeye ve daha rahat olmaya karar verdim.


    Pantolon eteğimi zaten daha önce görmüştünüz. Kanalımda nasıl diktiğim ile ilgili de bir video var (buradan izleyebilirsiniz). Ayakkabılarımı da Elle’ den almıştım. Hem çok rahatlar hem de çok şık duruyorlar bence spor ayakkabıya göre. Bluzumu da yine kendim dikmiştim bununda videosunu buraya tıklayarak izleyebilirsiniz. Böyle kendim diktiğim parçaları giymeye bayılıyorum. İnsan güzel bir özgüvenle taşıyor. Kimono dikimi aslında kolay ama bunun dantelleri çok hoşuma gitti. Shein.com’ dan aldım. Son olarak şalımı da İnstagram da yeni keşfettiğim bir hesaptan aldım. Neredeyse bütün renklerini almak istiyorum çok rahatlar ve tam yazlıklar. Kullanımını da çok beğendim hiç kaymıyor. @50dirhams.


    2.Kombin:

    Bu kombinim benim son zamanlarda en ama en çok sevdiğim kombinim oldu. Aşık olarak giydim desem yeridir. J


    Zaten videoda da bütün her şeyi nereden aldığımı yazdım. Oradan da bakabilirsiniz ama burada da bir özet geçiyim. Pantolonum shein’ den yine. Renginin softluğu, lilalığı mükemmeliği ve pilelerinin güzelliği beni benden aldı :D Üzerine ne giyeceğimi uzun süre seçemedikten sonra internetten aldığım bir kumaş aklıma geldi. Bu kapitone kumaşla ne yapsam ne yapsam diye düşünürken bir dahaki kışa bırakmıştım. Neyse ki aklıma geldi ve bende hemencik çok basit bir ceket diktim. Bu ceketi nasıl diktiğimi buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.


    Geriye kalan kombinimi de bu cekete göre yaptım açıkçası. Siyah gömleği ceketin desenini daha fazla ortaya çıkarabilmesi için giymeyi tercih ettim ve daha sonrada ayakkabı ve çorap olarakta yine siyah tercih ettim. J


    Umarım bu yazı ve videomu beğenmişsinizdir. Bir dahaki yazı da görüşmek üzere J (instagram: asliafsaroglu)



Yorumlar