KOZMETİK ALIŞVERİŞİM | FARMASİ, MAKYAJSHOP.COM, GRATİS


    Merhabalar tekrardann :) Bugün sizlerle son zamanlarda yaptığım kozmetik alışverişimi paylaşıyorum. Baktım çok birikti dedim en iyisi hem yazısını hem de videosunu paylaşıyim.
    İlk olarak benim 750 aboneden beri takipte olan bir abonem instagramdan farmasi ürünleri satmaya başlamış. Benimle iletişime geçip bir paket hazırladığını göndermek istediğini söyledi. Bu alışveriş videomda da ilk olarak onun gönderdiklerinden başladım. İnstagram hesabına buradan ulaşabilirsiniz: @farmasice. 

    Yolladığı ürünler:
Farmasi BB krem
Farmasi shower gel
Farmasi Allık
Farmasi Dr.C Tuna Calendula Oil Face Cream




   
    makyajshop.com' dan aldıklarım:
Maybelline Color Tattoo 24hr 65-pink gold
Golden Rose Velvet Matte 02 Ruj : http://afsarogluasli.blogspot.com.tr/2016/04/golden-rose-velvet-matte-02-numarali.html
Golden Rose Velvet Matte 27 Ruj :
Pastel Daylong Kissproof 20 Ruj
Pastel Ten Rengi göz kalemi
Pastel Dipliner
Pastel Eyebrow Mascara 22-light brown








    Gratisten adldıklarım:
Loreal Paris Extraordinary facial oil
Nivea Yüz Temizleme Köpüğü kuru ciltler için
Maybelline Lash Sensational Mascara
Loreal Paris Superliner Extra Black Gloss
Dalan Dolive Zeytinyağlı El ve Vücut Kremi





    Videomu da buraya tıklayarak izleyebilirsiniz. Umarım beğenirsinizz :)


Yorumlar

  1. Güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar çok şey almışsın güle güle kullan canım ürünlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya uzun süredir biriktiriyordum aldıklarımı :)

      Sil
  3. güle güle kullanın, ben de farmasi cc kremden çok memnunum, bb de hariakydı ama rengi bir tık koyu gelmişti :) dalan ı da el kremi olarak çantamdan çıkarmam :) harikalar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cc yi birde oil free fondoteni varmış onu denemek istiyorum çok :) Teşekkürleer :)

      Sil
  4. Zeytinyağlı krem beslediği için tuylendiriyor diye duymuştum, yanlış bilgi mi edinmişim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten el kremi olduğu için tüylendircek bir şey yok ama bilmiyorum duymadım belki yüz kremlerinde öyle oluyordur.

      Sil
  5. sayende bende makyajshop tan alışveriş yaptım ve gayet memnunum senin aldığın ürünler çok güzelmiş bende aynılarını aldım şekerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önerilerimi beğenmene sevindim güzel günlerde kullaann :))

      Sil

Yorum Gönder