KARIŞIK GÜNLÜK

    İyi akşamlar herkesee, yaklaşık 1.5-2 saattir yazacak yazı düşünüyorum bir şeyler araştırıyorum ama içime sinen bir konu bulamadım bende en iyisi bir günlük yazmak diye düşündüm.

    Son zamanlarda zaman su gibi akıp gidiyor. Gözümün önüne 7-8 yıl sonrası geliyor ve diyorum ki muhtemelen 2 dakika da geçmiş gibi gelecek. Bu yüzden bir yanımı panik sararken bir yanımda boşveriyor her şeyi. Yani karmaşık bir durum baya. Hayallerim var evet onları gerçekleştirmek için koşturmam gerekiyor ama insanoğlu işte kendi kendilerine gerçekleşmesini beklemeden edemiyor.

    Neyse bugün neler yaptığıma gelelim :) Bugün mirach textile' in kendi kanalı için beş tane video çektim. Kısa kısa şal bağlama videoları oldular, ben çıkan sonuçtan memnunum umarım sizlerde izlediğiniz de memnun olursunuz. Yine buradan duyururum :)

    Ev işleri vardı biraz onları yaptım hafiften belim ağrıdı ama daha ders çalışmam gerekiyor. Bunu yazmayı bitiriyim hemen başlayacağım inşallah. Bir görseniz nasıl biriktirmişim. Üniversite 3.sınıfa geçtim hala her döneme başlamadan çalışacağımı iddia edip çalışmıyorum. Ama olsun yavaş yavaşta olsa yetiştirmeye çalışacağım.

    Bu aralar sevdiğim bir sürü şey var. "şey" diyorum çünkü tek bir kategori değiller. Aslında bunları mayıs favorileri yazısı altında yazsam çok daha mantıklı olacak sanırım :)

    Böyle kısa bir yazı yazmak istedim. Sizler neler yaptınız bugün yorum bırakırsanız çok mutlu olurum :) 

Yorumlar

  1. Bolca ders çalıştım malum sınavlar:) benimki kırkından sonra uğraşma işte:)

    YanıtlaSil
  2. Bugün bolca çalışacağım :((( Çok güzel bir yazı dizisi olmuş, severek okudum kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder