İSTANBULA GİDİYORUZZZZ!!!

    Hala inanamıyorum açıkçası çünkü genelde böyle şeyler olmaz ama çok aniden aldığımız bir kararla Hande' yle beraber hafta sonu İstanbul' a arkadaşlarımızın yanına birde gezmeye gidiyoruz.

    Bende hem bu yolculuğumuzu, nereleri gezdiğimizi, kıyafetlerimi gibi şeylerin hepsini sizlerle de paylaşmak istiyorum. Önümüzdeki hafta dönünce inşallah bu yazıları da yazacağım. Şimdi de böyle bir haber verme, heyecanı bildirme tarzı bir yazı yazmak istedim.

    Beni bilenler bilir liste yapmayı organize olmayı çok seviyorum. Şimdiye kadar sadece geçen yaz tatile giderken liste yapmayıp karışık karışık şeyler götürdüm ve hala pişmanım :D Sadece tek bir elbiseyi yıkayıp yıkayıp giydim resmen.

    Ama bu sefer minikte olsa bir liste yaptım ve 3 ayrı kıyafet seçtim. Biri giderken ve dönerken giymek için. Bu arada cuma günü sabahtan uçağımız. Birisi cumartesi günü, diğeri de pazar günü giymek için. Eğer daha da az yer kaplasın diyorsanız bu kadar kısa gün için 3 üst tek bir kot pantolonda yeterli olacaktır. Ama benim canım aynı şeyleri giymek pek istemedi bu yüzden 3 kıyafet belirledim.

    İstanbul'da nerelere gidebileceğimizi ben de Hande de bilmiyoruz. Neyse ki iki arkadaşımız var orada onlar bizi gezdirecekler. Bugün hep beraber gezi planımızı da oluşturacağız. Ayrıca onu da kabataslak sizlerle paylaşırım. :)

    Eğer isterseniz valizimde ne var tarzı bir yazı da yazabilirim :)
 
    

Yorumlar

  1. İyi yolculuklar, gezmeler:)))

    YanıtlaSil
  2. İyi yolculuklar en sevdiğiiiiiiim yolculuğunun da senin gibi harika olmasını diliyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder