GOLDEN ROSE VELVET MATTE 27 NUMARA RUJ YORUMLARIM


    Yine yeni bir ruj yorumu yazısı yazıyorum.  Hem ben yazmasını seviyorum hemde sizler okumasını seviyorsunuz sanırım çünkü en çok okunanlar hep bu rujlarım oluyor. Hadi o zaman bugün de Golden Rose Velvet Matte serisinden 27 numarayı yazayım.


    Golden Rose Velvet Matte serisi kadifemsi yapıda, sürümü kolay, mat bitişli, dudağı kurutmayan bir seri. İki tane deneme amaçlı internetten sipariş vermiştim bir önceki 02 numarayı yorumladığım yazımı okuduysanız anlatmıştım. BURADAN OKUYABİLİRSİNİZ. Siparişi verirken iki rujumu da fotoğraflarına bakarak seçtim, aslında eğer imkanım olsaydı denemeyi de çok isterdim. Ben bu sefer şanslıydım ama beğenmediğim renklerde gelebilirdi: Birisini yani 02’ yi pembeli bu 27 numarayı da turuncumsu bir nude gibi göründüğü için seçtim. Tabi yinede blogger arkadaşlarımın yazılarına da bakıp renklerini kafamda daha çok oturtmaya çalıştım.


     Golden Rose Velvet Matte serisindeki 27 numaranın rengi tamda beklediğim gibi turuncumsu bir nude ruj.  Ben tam cilt ile aynı renk olan nude rujları bir türlü beğenemedim. Dudakları çok yok ediyor gibi geliyor. Ama bu ruj hiç öyle değil. Dudaklarımı çok güzel dolgun gösterdi. Normalde zaten biraz büyük dudaklarım olduğu için renkli rujları tam dudaklarıma değil biraz daha içine doğru sürerim ama bunun rengi o kadar güzel uyum sağladı ki tamamına sürmeyi seçtim J


     Kalıcılığına geldiğimiz de yine 02 numara gibi bir kalıcılık gösteriyor bence. Dudağa tamamen uyum sağlıyor ve gün içinde eşit bir şekilde uçuyor. Arada tazelemeseniz de korkunç bir görüntü olmuyor. Bir de kalıcılığı için bardak testi yaptım, ruju sürüp biraz bekledikten sonra su içtim ve bardakta rujumun izi kalmadı J


    Bu rujumu da makyajshop.com’ dan 12.5 tl ye aldım. Normalde 18 tl imiş. Bence gayet uygun bir fiyat kalitesine göre. Sizde daha önce bu ruju ya da farklı numaralarını kullandınız mı benimle paylaşırsanız çok sevinirim J

Yorumlar

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  3. bu tonlar çok hoş duruyor, kaleminize sağlık!
    blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu takibe aldım bende beklerim:') http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Güzel Paylaşımlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Golden rose kaliteli ürünler çıkarıyor bu da öyle :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,

    çok hoş renk doğru hatırlıyorsam birkaç blogger'da gördüm.

    İyi günlerde kullanın :)

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder