EN İYİ/SEVDİĞİM DİKİŞ VLOGGERLARI (Annika Victoria, Coolirpa, Withwendy)


    Bugün sizlerle en sevdiğim dikiş vloggerlarını paylaşmak istedim. Bana çok soru geliyor; nasıl başladın, nereden öğrendin, kimleri takip ediyorsun gibi. Bende bugün bu sorulardan biri olan kimleri takip ettiğim sorusunu cevaplayacağım :)


    Öncelikle üç kişi söyleyeceğim ve üçü de yabancı. Böyle videolara çeken Türk youtuber var mı hiç bilmiyorum rastlamadım. Eğer siz biliyorsanız benimle paylaşırsanız çok sevinirim :) En önce keşfettiğimden en son keşfettiğime doğru sıralayacağım.

    1. Annika Victoria: Annikanın kanalının adı en başta pinseneedle' tı. Bu aynı zamanda blogunun da adı. Ben bir etek dikimi videosundan keşfettim onu ve sonra bilgisi ve dikiş tarzı çok hoşuma gittiği için takip ettim. Kanalında başlangıç seviyesinden çok daha profesyonel seviyelere kadar dikiş videoları bulunmakta. Çorap dikimi bile var :D


    Benim Annika' yı sevme sebeplerimden biri çok içten ve samimi oluşuydu. Birde Avusturalya' da yaşıyor ve Güney Yarım Kürede olduğundan bizde kışken orada yaz orada yazken de burada kış olduğunu görmek çok eğlenceli ve garip :D

    Kanalını ilk bulduğumda 56 bin kadar abonesi vardı ve şuan 400 bini geçtiğine inanamıyorum ama kesinlikle hakediyor inşallah daha milyonları da görür sizde abone olmayı unutmayın :)

    Annika' nın kanalı: https://www.youtube.com/user/AnnikaVictoria24
    Annika' nın blogu: http://www.pineneedlecollective.com/

2. Coolirpa: Coolirpa kanalının sahibinin adı April. April' ın 540 binden fazla abonesi var ve kanalında çoğunlukla "thrifted transformation" adındaki oynatma listesii altına videolar yüklüyor. "thrifted transformation" nedir, onu açıklıyim kısaca.


    Thrift shop ikinci el kıyafetlerinizi satabileceğiniz ya da satın alabileceğiniz mağazalar. Ayrıca orjinal markaların defolu ürünleri de bulunuyor. Buralardan çok uygun fiyatlara kıyafetler alıp bunları güzelleştiriyor. Bazen iki ucuz elbiseden harika elbiseler yapıyor. Bende kendime çok örnek alıyorum. Çok büyük bir hayal gücü gerektiriyor yaptığı şey. Kesinlikle sizlerde abone olmalısınız. :)

    April' ın kanalı: https://www.youtube.com/user/coolirpa

3.WithWendy: Son olarakta çok yeni keşfettiğim Wendy var. Henüz abone sayısı yeni yüz binlere ulaşmasına rağmen hem kalite olarak hem de kişilik olarak çok daha fazlasını hakediyor. Bu zamana kadar izlediğim en minimal olacak şekilde çekimi ve anlatımı var.


    Yeni başlayan çok takipçisi olduğundan yeni başlayanlara özel yararlanılabilecek harika videoları da var :)

    Wendy' nin kanalı: https://www.youtube.com/user/withwendy
    Wendy' nin blogu: http://www.iamwithwendy.com/


Yorumlar

  1. Mail adresine bak lütfeeen!!! ^-^

    YanıtlaSil
  2. Super olmus bu! En kisa zamanda girecegim bu kanallara, tesekkurler:-)

    YanıtlaSil
  3. https://www.youtube.com/user/madebyaya

    kesinlikle bu kanala da bakmalısın. belki denk gelmişsindir ama videolarını çok beğeniyorum ben. Çok basit bir şekilde gösteriyor her şeyi ve izlemesi çok keyifli geliyor bana :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takip ediyormuşum zatenn :) Farkında bile değildim :) Çok teşekkürler yinede

      Sil

Yorum Gönder