TOPRAK TONLARINDA MODA


    Bugün sizlerle son zamanlarda çok takmış bulunduğum doğal renklerden oluian kıyafetlerden bahsetmek istiyorum. Toprak renkleri, nude tonlar, nötr tonlar olarakta bahsedebiliriz. Kendi tarzımı henüz bulamamış biri olarak devamlı ilham kaynakları aramak ve ben nasıl giyebilirdim diye düşünmeyi seviyorum. Çok kalabalık ve fazla renkli giyindiğimi düşünerek bir sadeleşmeye gitmek istediğime karar verdim ve bu sadeleşme doğal olarak beni siyah, beyaz ve griye götürdü. 


    Beyaz tamam ama siyahın pek yakıştığı bir insan değilim ben sanırım tenimdeki pembe tonundan dolayı; ama yinede sadeleşmeyi çok istiyordum ve dolabımı kurcalarken kahve tonlarının bana yakışabileceğini düşündüm ve şimdi de araştırmalarımın sonucunu sizlerle paylaşıyorum :)

    Toprak tonlarını ekru, bej, krem, açık kahverengi, hardal, haki, koyu kahverengi, karamel, kiremit, kamel ve benzeri renkler olarak düşünebilirsiniz yani hemen hemen doğada toprakta görebileceğimiz tüm renkler... 

    Yaz mevsiminin yaklaştığı şu günlerde acaba bu renkler daha sonbahar için mi uygundur diye düşünebilirsiniz ama renkleri nasıl kullandığınız tamamen sizin elinizde. Hepimizin ilham alabilmesi için bazı kombin önerileri topladım. Umarım beğenirsinizz :)
















Yorumlar

  1. Mat renkler toprak renkleri tam da benim teninin rengi o yuzden hep aynı renk oluyoruz

    YanıtlaSil
  2. çok güzel renkler...saflık gibi...tazelik gibi biraz...
    ayrıca kombinleri de guzel secmissin.
    aslıcım seni ilgi ve begeniyle hem youtubetan hemde blogtan takip ediyorum. aynen devam ;) yolun duserse benim bloguma da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle benimde en sevdiklerimm :) Hemen uğrayacağım bloguna daa :)

      Sil

Yorum Gönder