THE BALM FLAWLESS FACE PRIMER/BAZ YORUMLARIM


 Merhabalar arkadaşlar, bu şekilde ürün yorumlarımı ne kadar yararlı buluyorsunuz bilmiyorum. Ben kullandığım ürünler ile ilgili düşüncelerimi paylaşmayı seviyorum. Böylece o kadar ürün almanın biraz da olsa yararı olacakmış gibi geliyor :D Bugün sizlerle bir indirimden aldığım The Balm Flawless Face Primer/Bazından bahsedeceğim.

    Ben aslında bazı çokta gerekli görmeyen biriydim. Ne yapabilir bir bilgim yoktu. Ama daha sonra bu Balm’ın bazını biraz elimin üzerine sürdüm ve o an anladım baz ciltte ikinci bir katman değil ilk katmanın hafiflemesini sağlıyormuş. Pek fondoten ve benzeri şeyleri kullanamayan biri olarak bu fikir beni çok sevindirdi tabiî ki. Bende bir indirimi bekledim ve The Balm’ dan bu bazı aldım. (Gratis-35 tl)


    Yarı saydam görünürde yağlı bir krem yapıda, yüzünüze yedirdikçe yumuşacık pudrmsı bir yapıya dönüşüyor. Asıl işlevi adından da anlaşılacağı üzere “flawless face” kazanmanızı sağlıyor, yani “kusursuz yüz”.  Burada kusursuz yüzden kasıt yüzdeki gözenek, siyah nokta vb. oluşumların bir baz yardımıyla azaltılması, daha kusursuz bir görünüm katması. İkincil olarakta fondoteniniz için bir taban oluşturması ve yüzünüzde oynamasını engellemesi.

    Gelelim bu vaatlerden hangilerini gerçekleştirdiğine. Bana kalırsa bu vaatlerin hepsini gerçekleştiriyor. En iyi şekilde olmayabilir ama yüzüme sürdüğümde bari bir güzelleşme görülüyor. Bu yüzden sadece kapatıcımı sürüp dışarı çıkabiliyorum. Bir de üzerine fondöten sürmeme gerek kalmıyor.  Sürdüğüm zamanlarda da bütün gün yüzümde kalıyor. Genellikle pure beauty’ nin bb kremini kullanıyorum (BURADAN OKUYABİLİRSİNİZ). Oda bütün gün cildimin aynı tonda kalmasını sağlıyor. Herhangi bir yağlanma veya kızarma yaşamadım.

    Siz The Balm Flawless Face Primer’ ını kullandınız mı? Neler düşünüyorsunuz, daha iyi primer öneriniz var mı? Yorum bırakırsanız çok sevinirim :)

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ben Belcikada yasiyorum ve sizin YouTube videolarinizda bu bazi gordum gercekten videoda etkisi blli oluyordu. Acaba belcikada bulup bulamicagim hakkinda bir fikriniz varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balm' ın kendi sitesinde tüm dünyaya kargo var diye biliyorum bir bakabilirsin.

      Sil

Yorum Gönder