MADEWELL 2016 SPRING READY TO WEAR ( 2016 BAHAR #1)


    Bugün sizler için yeni bir seriye başlıyorum. 2016 Baharının bu güzel günlerinde bu bahar neler daha trend, hangi markalar hazır giyim için nasıl tasarımlar yapmışlar gibi soruların cevaplarını beraber araştıracağız. Yaza girdiğimizde de aynı şekilde yaz için devam etmeyi düşünüyorum, eğer beğenirseniz. Yazımın bugünkü konuğu Madewell 2016 ilkbahar hazır giyim koleksiyonu.


    Benim bu markayı seçme sebebim hepimizin bir şekilde ulaşabileceği parçalar içermesi ve bahar için çok uygun gözükmesi oldu. Çok uçuk olmayıp daha minimal olduğundan dolayı ilk bakışta beni kendine çekti. Tüm kıyafetlerin olmasada çoğunun denim içerdiğini görüyoruz. Kot pantolon, ceket vb. 

    Eğer isterseniz tabi ki benzerlerini bulmak yerine aynısını da alabilirsiniz. Madewellin kendi sitesi Türkiye' ye de kargo imkanı sağlıyor; ama fiyatlar biraz tuzlu onu da şimdiden belirtmek isterim. (BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ)

    Şimdi kıyafetlere geçmek istiyorum bazılarının altına kendi yorumlarımı da yazdım. Sizde düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)



    Çizgilerin bu yıl yine geçen yılda olduğu gibi raflarda olacağı çok aşikar. Yaz kış ilkbahar sonbahar demeden her şeyle kombinleyebileceğiniz parçalar çizgililer.

 
    Denim tulumlara olan aşkımı sizlere anlatamam. Zaten bu koleksiyona vurulma sebeplerimden biri kesinlikle bu tulum oldu. Çok sade, düğmesiz, dikişsiz, saf bir denim ile yapılmış olması çok çok daha minimalist ve cool bir görünüm katmış.




    Bu yıl işlemeler, patch (yama), gibi desenlerin çok revaçta olduğunu görüyoruz. Çoğunuz belki zara gibi yerlerde kot pantolonların ve ceketlerin üzerindeki yamaları görmüşsünüzdür. Tam baharlık çok eğlenceli bir hava kattığı kesin, tabi daha minimalist bir görünüm istiyorsanız o zaman seveceğiniz parçalar değiller.

    Madewell' in bu koleksiyonunda da işlemeler ile karşılaşıyoruz. Bu tondan yeşilin üzerine yapılan turuncu, pembe, beyaz işlemeler bir yandan renklendirip bahara hazırlarken; diğer yandan sadeliğini bozmamış.




    2016 Trendlerinden biri de, yeri gelmişken söyleyeyim, gecelik benzeri günlük elbiseler. Bir çok farklı markalarda da gördüğümüz dantelli olsun saten, ipek olsun farklı gecelik kumaş ve aksesuarları ile günlük elbiseler bu yıl daha fazla ortalıkta olacak gibi. Sen beğendin mi derseniz; hayır, pek beğenmedim. Çünkü gecelikler yatak odalarında kalmalı. Bu Madewell elbiseleri tam gecelik gibi değil daha çok yazlık elbiseler gibi bu yüzden bunlara diyecek bir şeyim yok.




    Yine nakış ve denim ile karşılaşıyoruz burada da. Önden düğmeli etekler geçen yıl girdi hayatımıza iyiki de girmişler :)










    Pantolon etekler çok yakın bir zamanda bu kadar her yerde olmaya başladılar. Ben de kendim çok severek giyiyorum. Hele hava sıcakken dar pantolon giymek eziyetten başka bir şey değil. Uçuş uçuş giyinmek istiyor insan. Madewell' de bu yıl koleksiyonunda hem pamuklu culottelara yer vermiş hemde denim culottelara.









Umarım bu yazımı beğenmişsinizdir. Sizin en beğendiğiniz hangisi oldu?

Kaynak: vogue.com

Yorumlar

  1. Biraz tuzlu değil cooooooook tuzlu begendigim 1 parca 550 tl israf daha uygun fiyatlı tanitimlar yapmalisin bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ünlü koleksiyonları incelemeyi seviyorum. Zaten amacımda kendi tarzınızda değişiklikler yapabilmek için ilhamlar alabilmeniz :))

      Sil

Yorum Gönder