GOLDEN ROSE VELVET MATTE 02 NUMARALI RUJ YORUMLARIM


    Bugün sizlerle daha yepyeni olan rujum Golden Rose Velvet Matte serisinin 02 numaralı rujundan bahsedeceğim. Çünkü aşık oldum :) Devamı için Devam' a tıklayın. 
    Geçenlerde instagramda sponsorlu yayınlardan birinde makyajshop.com diye bir site gördüm. Öylesine girip incelerken 100 tl ve üzerine kargo bedava olduğunu görünce amaan diyerek 100 tl lik bir alışveriş yaptım. Aldıklarımdan biride bu Golden Rose Velvet Matte 02 numaralı rujdu birde 27 numarasını aldım onuda daha sonra bir yazımda yazabilirim :)


    

    Öncelikle yapısından başlamak istiyorum çünkü benim en çok hoşuma giden şey yapısı oldu. Yumuşacık bir sürümü var ve matlaşmasına rağmen dudakları kurutmuyor. Benim dudaklarım sürdüğümde baya çatlak olmasına rağmen (hasta olduğumdan dolayı), o çatlakları hiç göstermedi. Bu yapısının sebebi içeriğinde E vitamini barındırması. Bu kadife yapısında oluşu beni ilk sürüşümde kendine bağladı :)



     Bu seriyi ben hiç görmemiştim golden rose stantlarında İzmir'de. Ama övgülerini çok duymuştum bu yüzden sitede görünce gözüme güzel görünen iki rengini denemek istedim. 02 numaralı rengine gelince gül kurusu bir rengi var. Ben bu renkleri çok beğendiğimi farkettim, kendime de yakıştırıyorum. Hem çok abartı durmuyor, hem de hiç sürmemişim gibi de durmuyor. :) Soğuk tonlu olduğundan dişleri de daha beyaz gösteriyor.

    Kalıcılığı en iyi ruj diyemem Pastel' in daylong color kissproof serisi çok daha kalıcı ama bu rujda homojen bir şekilde uçtuğu için çirkin bir görüntü hiç olmadı. Eğer bir dudak kalemi ile de sabitlerseniz çok daha uzun süre kalacaktır :)

    Fiyatı normalde 18 tl imiş. Benim aldığım makyajshop.com sitesinde 12 tl' ye düşmüştü.

    Sizde Golden Rose Velvet Matte 02 numaralı ruja burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz ya da eğer en yakın Golden Rose stantında bulabilirseniz orada da inceleyebilirsiniz. Ben kesinlikle öneriyorum süren herkesin de çok beğeneceğine eminim :))


Beni instagramdan da takip etmeyi unutmayın :) -- https://www.instagram.com/asliafsaroglu/

Yorumlar

  1. Bir şey soracaktım hediye gönderiyorlarmış size de gönderdiler mi?

    YanıtlaSil
  2. emily 204ten başka hangi dudak kalemiyle uyumlu?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder