GEÇTİĞİMİZ HAFTANIN FAVORİSİ: OHH COUTURE


    Bugün sizlerle yine bir blogger paylaşıyorum/tanıtıyorum. Görür görmez vurulduğum bir moda ve seyahat bloggerı: OOH COUTURE

  Öncelikle kısa bir hikayesini anlatmak istiyorum. Leoni Hanne Almanya tabanlı danışmanlık işi yapan biriyken bloguna başlıyor ve geçtiğimiz yıl da Almanyadaki en başarılı bloglardan biri olma sebebiyle işini bırakıp kendini tamamen bloguna adıyor. Aynı zamanda üniversiteyi beraber okuduğu arkadaşı Alex ile yıllar sonra karşılaşıp hem iş ortağı hemde hayat ortağı olmuşlar diye yazıyor blogundaki hakkımda sekmesinde :)

    Blogunda sadece moda değil aynı zamanda seyahatlerinden çok güzel fotoğraflarda paylaşıyor. Ben ilk olarak instagramda görmüştüm ve bir anda büyülendim. Nasıl bu kadar güzel olabileceğine inanamadım. İnstagramda da oohcouture ismiyle takip edebilirsiniz. Yaşını hiçbir yerde bulamadım malesef ama 25-27 arası bir yaşta olduğunu düşünüyorum. Sizce kaç gösteriyor??

    Leoni şuan hem bloggerlık yapıyor, aynı zamanda mankenlik ve medya danışmanlığı yapıyor. Geçtiğimiz günlerde Tommy Hilfiger güneş gözlüğü reklamında da oynadı :) --- Buradan izleyebilirsiniz.

    Tarzına gelince çok sık karşılaştığımız bir tarz olduğunu düşünmüyorum. Çok kalabalık giyinmeyi seviyor. Kat kat kıyafetleri kombinleyip altına da karmaşık ayakkabılar giymeyi tercih ediyor genellikle. ( gladyatör sandaletler ve uzun çorap çizmelerin en sevdiği ayakkabılar olduğunu söylemiş) Ama boyu uzun olduğundan bu karmaşıklık çok güzel dengeleniyor. Bunun yanında ben renkleri kullanış şekline bayılıyorum. Ben kullansam kalitesiz duracak renkleri bile öyle güzel kombinliyor ki renkler hayat buluyor.

    Ben çok beğeniyorum sizde bir inceleyin ilham alın diye paylaşmak istedim. Kendinize çok iyi bakın :))
















Yorumlar

  1. Güzel kızmış :) başarılarının devamını dileriz ahah :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder