FLORMAR LOOSE POWDER 03 MEDIUM SAND YORUMLARIM


    Herkese iyi günlerr :) Umarım keyifleriniz yerindedir. Benim vizelerim başlamak üzere ne kadar hava ders çalışmamı çok büyük ölçüde etkilesede elimden geldiğince çalışmaya çalışıyorum bir yandan da ara verdiğimde blog yazıyim dedim. Bugün sizlerle Flormar Loose Powder' dan bahsedeceğim. Dahaz fazlası için devamını okuyun.
    Flormar Loose Pudrayı ben çok uzun süredir kullanıyorum aslında. Kapağının renginden de anlayabilirsiniz zaten :D

    Pudrayı alalı 1 yıla yakın bir süre oldu ama tamamının bitmesi için herhalde 2-3 yıl daha kullanmam gerekirdi. Ne yazıkki ömrü 1 yılmış. Bunu bir yere dökmeden bitirebilen olur mu onu da merak etmiyor değilim. 

    Kapağını açtığınız zaman içinden bir aplikatör ve delikli yapıda olan kabı çıkıyor. İsterseniz aplikatör yardımıyla isterseniz de süngeriniz ile uygulayabiliyorsunuz. Ben genellikle kapatıcımı sabitlemek amacıyla ıslak süngerimle göz altıma uygulamayı tercih ediyorum; ama yüzünüzün tamamına veya t bölgenize bu aplikatör ile çok kolay bir şekilde uygulayabiliyorsunuz.

    Benimkisi 03 Medium Sand renginde ama pudranın cilde bir renk verdiğini söyleyemem. Eğer çok açık renkte ise cildiniz ve en koyuyu alırsanız ya da tam tersi o zaman belki fark edebilir ama onun dışında renk verici bir pudra değil. Aynı transparan pudra gibi kullanılabiliyor. Ben bir kaç kere yüzümü aydınlatmak için uyguladığımda aydınlatıcı sonuçta aldım. 

    Flormar Loose Pudrayı benim beğenerek kullanma sebeplerimden biri yüzümde tortu tortu durmayışı. Tabi bunun için fırçanıza ya da aplikatörünüzün üzerine aldıktan sonra biraz silkelemeniz gerekiyor ki tüm pudrayı yüzünüze sürmeyin. Gün içerisinde çok parlayan bir insan değilim zaten bu yüzden t bölgemde sık kullanmadım ama bazı bloglardan okudum sizler için. Parlama yapmadığını tüm gün matlığını koruduğunu söylemişler.

    Bence en kötü yanlarından biri hi.bir yere taşınamayışı. Çantanıza attınız diyelim bir yerde çıkardığınızda ve kapağını açtığınızda bir anda tüm pudra her yere saçılıyor. Bu yüzden belki uzun bir yolculukta deliklerini bantlamayı düşünebilirsiniz. 

    Bu pudramın süresi geçtikten sonra bende sonunda Rimmel Stay Matte pudrasını almayı düşünüyorum. Siz bunları kullandınız mı? Önereceğiniz güzel bir pudra var mı, yorumlarda bırakırsanız çok sevinirim :))

    Pudranın fiyatı 28.90tl ama bir süre siteyi takip ederseniz indirimlere denk geleceğinize eminim :) Buradan ulaşabilirsiniz.(tık tık)

Yorumlar

  1. merhaba blogunuza etkınlıkten gelıyorum benım blogumada beklerım.
    http://merininblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder