BB KREM NEDİR? PURE BEAUTY BB CREAM YORUMLARIM


    Merhabalar arkadaşlar, bugün sizlerle Pure Beauty  BB krem hakkında yorumlarımı ve genel olarak BB kremin ne işe yaradığını paylaşacağım :) 


1.BB KREM NEDİR?

    BB kremi renkli nemlendirici olarakta adlandırabiliriz. Yüzde daha az ağırlık yaptığı için, yaz aylarında fondöten yerine tercih edilebilir. Tabi kapatıcılığı da fondötenlere göre daha az. Yinede yüzünüzde çok belirgin kapatmak istediğiniz yaralar ve sivilceler yoksa bb krem de işinizi yüzünüzü ağırlaştırmadan görür. Çoğu güneş koruyucu da içeriyor. Bu nedenle de yine yaz aylarında kullanmak için çok uygun. 

    Eğer sizde sade bir makyaj yapmak istiyorsanız ya da benim gibi yüzünüzde ağırlık olmamasını istiyorsanız fondöten yerine bb krem tercih etmenizi öneririm. 

    BB kremi bir baz ya da nemlendiricinin üzerine parmaklarınızla yayabilirsiniz. Eğer isterseniz fırça ve sünger de kullanabilirsiniz ama dediğim gibi nemlendirici kıvamında olduğu için parmaklarla çok kolay ve eşit bir şekilde yayılıyor.

2.PURE BEAUTY BB KREM

    Birde benim çok severek kullandığım Pure Beauty BB kreminden bahsetmek istiyorum. Bu BB kremi Handeciğim sağolsun doğum günümde bana hediye almıştı. Daha öncesinde Maybellinenin BB kremini kullanmıştım ve benim hiç beğenmediğim bir BB kremdi. Daha sonra Niveanın BB kremini aldım ama kullandığım en kötü ağır, yoğun şeydi. Tam ben yeni ve güzel bir BB krem ararken Görkem Karman bu BB kremi ne kadar beğendiğinden bahsetti snapchatinde (gorkemkarman). 


    Öncelikle tek renk seçeneği oluşundan bahsetmek istiyorum. Ben her markanın en açık numarasını kullanan beyaz tenli biriyim ve bu BB kremin görünüşü cildimden çok daha koyu olsa da yüzüme parmaklarımla yedirdiğimde tam oturdu. Benden daha koyu renklilere açık kalabileceğini düşünüyorum ama belki onlar kullandığında da yüzlerine oturabilir renk olarak. 

    Kapatıcılığına gelirsek diğer kullandığım bb kremlerden çok daha fazla bir kapatıcılığa sahip. Yapısı zaten çok ince değil. Daha koyu bir kremimsi yapıda, bu yüzden de daha iyi kapatıyor. Ancak en sevdiğim özelliği kapatmasına rağmen ağırlık yapmıyor. Herhangi bir fondötenden çok daha iyi.


    Ürünün arkasında da yazdığı gibi çok az miktarda kremi cilt bakım rutininden sonra yüzünüze sürdüğünüzde yeterli oluyor. Fazlası ağırlık yapabiliyor. Bitişi ise ışıltılı ancak simli ya da yağlı gibi değil daha canlı gibi duruyor. Üzerine pudra kullanmıyorum zaten kuru cilde sahip olduğum için o ışıltıya hasretim. Daha yağlı ciltlilerde pudra gerekebilir sanırım. 

    Pure beauty BB kreminin en güzel özelliklerinden biride spf 42 içermesi. Altına ayrıca bir güneş kremi kullanmanıza gerek bile bırakmıyor. 

    Bu BB kremi 5-6 kere kullandıktan sonra malesef tüpün çoğunluğunun hava olduğunu görüyorsunuz ve tüpten çıkarmakta biraz zorlanmaya başlıyorsunuz ama tek kötü özeelliği bence bu.

    Ben almadığım için fiyatını tam olarak bilmiyorum ama araştırdığım kadarıyla 23-27 arası değişen bir fiyatı var. 

Siz ne düşünüyorsunuz? Pure Beauty BB kremi kullandınız mı?

Yorumlar

  1. Bende yeni aldım çok çok memnunum ^^ Tek sorun içindeki hava :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle bende öyle düşünüyorum :)

      Sil
  2. Seni takipteyim canım bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Bi videonuzda duydum sabah kalkınca peeling yapıomuşsunuz her gün. Söylemeden edemedim peeling haftada 1 yapılması öneriliyo 2ye çıkabilir yerine göre genel görüş bu. Yüzünüz o yüzden çok kuruyo olabilir. Yüzünüz nem üretemeden tekrar tekrar yapmayın zarar görür zeytinyağı vs besleyin biraz kendi haline bırakın derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sabah demiyorum sanırım o videoda makyaj yapmadan önce diyorum. Makyajda haftada 2-3 gün yapıyorum genellikle. Ama teşekkürler yinede :)

      Sil
  4. Garnier bb krem mi sizce yoksa bu ürün mü ☺️

    YanıtlaSil
  5. ama içindeki havaya rağmen 6 ayda anca bitirebildim ben çok az bir miktarı tüm yüze yetiyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder