ARKADAN BAĞLAMALI SIRT DEKOLTESİ NASIL YAPILIR


    Çok basitçe yapıp kıyafetlerinize farklı bir hava katabileceğiniz bir ipucu paylaşmak istiyorum bugün. :)


   Diktiğim bir bluzun yaka açıklığını keserken, sırt kısmını biraz daha fazla kestim. Şimdi size bağcıkları nasıl yapacağınızı anlatmak istiyorum. Ben 2 kısa parça dantel kullandım ama herhangi iki parça, kıyafetinizle uyumlu kumaşta kullanabilirsiniz. 

   Normal bluz yakasını toparlamak için 4 cm eninde ve tüm yakayı kaplayacak uzunlukta bir parça kesin. Tam ortadan ikiye katlayıp ütüledikten sonra fotoğraftaki gibi yakanın etrafına yüzü yüzüne gelecek ve kesik uçları yakanın kesik uçlarına gelecek şekilde iğneleyin. 


    İğnelerken arka tarafa geldiğinizde dantel parçaları birini sağa birini sola olacak şekilde biyenin altına sıkıştırıp öyle iğneleyin böylece biyeyi içe kıvırdığınızda dantel parçalarda dikilmiş olacak :) 




    İşte bu kadar basit :) Sizde sıkıcı kıyafetlerinizi böyle küçük bir dokunuşla canlandırabilirsiniz :)) 

Yorumlar

  1. Eline sağlık , bayadır bloğunu takip ediyorum anca yorum yazabildim :D Umarım bu güzel yazılarının devamı gelir :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim çok teşekkür ederim 😊😊

      Sil

Yorum Gönder