Son Zamanlarda Ben...

    Son zamanlarda ben çok yoğunum :D Nereden çıktı bu şimdi diyeceksiniz, bizene :D Ama ben yinede yazmak istedim sonuçta burası da bir günlük değil mi? Evet çok yoğun hissediyorum boş vaktimin olmamasına çabalıyorum çünkü boş vakit hiç sevmem ben. Belki çok garip biri olduğumu düşüneceksiniz ama durum bu ben uyumayı da sevmem, geceyi de sevmem, boş zamanı da sevmem. Bence kimse sevmez. Hiç telefonun başında yatakta saatlerce zaman öldürüp içinizin şiştiği ve saatler öncesinden daha sıkkın olduğunuz olmadı mı? Olduğuna eminim ama siz başka bişey sandınız ve daha çok vakit geçirdiniz telefonlarda bende öyle yaptım en başta. Sonra farkettim. Dedim ki Aslı napıyorsun Allah aşkına sanki ne kadar vaktin var?



    24 saat veriliyor bize 1 gün için ve biz bunun ortalama 7-8 saatini uyuyoruz. Geriye kalıyor aslında 17 saat ve nerede o 17 saat?? Ki ben en fazla 6 saat uyuyorum, genelde 5 :D Benim 18-19 saatm kalıyor ve ben 1 dakikasını bile boşa harcamak istemiyorum. He evet herkesin boş zaman anlayışı farklıdır. Belki bir başkasına göre oturup şuan blog yazmak zaman kaybıdır ya da kitap okumak vb..

    Demek istediğim şu ki ben sadece boş boş oturmayı sevmiyorum elimde bir şey olsun istiyorum hep. Gece yatmadan ertesi gün için dolu dolu program yapabiliyim istiyorum. Telefonumda boş boş sosyal medyada takılmak istemiyorum. Hani giriş sıklığımızdan yeni post bile gelmeyen sosyal medyalarımızda.

    Öyle bir yazıyorsun ki görende sosyal medya kullanmıyor boş vakit geçirmiyor sanar diyeceksiniz. Öyle değil malesef nasıl bir bağımlılıksa... Ama azaltmaya çalışıyorum ve bu konuda başarılı olduğumu düşünüyorum. Bazen almıyorum elime telefonu uzunca. Sonra alıp biraz gelen yorumlara cevap atıyorum instagramda bakınıyorum ve çıkıyorum. Eğer ilgilenirseniz nasıl azalttığımı da şöyle anlatabilirim:

    İnstagram için mesela tüm gereksiz takip ettiğim ama aslında fotoğrafını görmesemde olur dediğim kişileri takipten çıkardım. Böylece instagramım zaten belirli aralıklarla 3-4 fotoğrafla güncellenir oldu. 500 kişiyi takip ettiğinizde her saniye yeni bir fotoğraf yayınlanıyor onları azaltmak en iyisi.

    Snapchat içinde aynı şeyi yaptım. Hikayelere bakmak bazen saatler sürebiliyor youtube videoları gibi... Oradan da bütün aslında hikayelerine bakmak istemediklerimi çıkardım. Hatta çok uzun hikaye koyanları da çıkardım.

    Twitter için bir şey diyemeyeceğim ben zaten artık sıktığı ve benzer şeyler olduğu için arada girip bir iki gülüp hemen çıkıyorum. Geriye kalan sosyal medya uygulamalarını da zaten telefonumdan kaldırdım. Eğer azaltmayı istiyorsanız bence her çıkan sosyal medya uygulamalarını indirmeyin. Ciddiyim zaman kaybından başka bir şey katacağına inanmıyorum

    Yoğunum demiştim taa en başta ona geri döneyim :D Yoğunum çünkü vizelerim başlayacak ve ben bu vizelerin iyi geçmesini istiyorum. Öyle deliler gibi ders çalışmıyorum çalışamam da. Sadece biraz erkenden başladım ki yavaş yavaş çalışıp yetişebileyim. Son anlara kaldı mı ben hiç yapamıyorum panik ataklar geçirmekten :D

    Dersler dışında bir de youtube var tabi. Video çek, editle, yükle, yorumlar... Derslerimi de etkilememesi için biraz önceden bir şeyler çekip önden önden editleyim yüklemeye çalışıyorum. Böylece hem abonelerim hem de ben mutlu olabiliriz. Seviyorum youtube u çok burayıda. Aramızda kalsın blogumu daha çok seviyorum. Daha rahat olduğum bir yer burası :) Ama youtube u da seviyorum ve video çekmeye, yazmaya devam etmek istiyorum. İnşallah hayırlısıyla her zaman devam edebilirim :)

    Bir de kilo vermeye ve sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Bu zaten benim yeni yılda yapmak istediklerimden biriydi. Spora yazıldık kardeşimle pilatese :) Haftanın 3 günü 1 saat bir yere gidip spor yapmak ne kadar iyi oluyor anlatamam. Zaten düzeni çok severim bu spor da iyice düzene soktu beni. Bunun dışında bir de sağlıklı beslenmeye çalışıyorum dedim. Eğer isterseniz bugün ne yedim? tarzı yazılarda yazmayı istiyorum. Vejeteryan tarifler deniyorum. Hayvansal ürünleri tamamen kestim diyemem muhtemelen kesmem de, ama elimden geldiğince sebze meyve ağırlıklı besleniyorum.

    Böyleydi işte küçük bir yazı yazmak istedim biraz uzadı sanırım ama okuyan olursa ne mutlu bana :) Kendinize iyi bakınn ..

Yorumlar

  1. Öncelikle seni tanıdığım kadarıyla çok sevdiğimi söylemek istiyorum. Ben genelde özelliklerimin farklı olduğu insanları severim. Senin aksine ben çok rahat bir insanım yani anlatamam bile :D Ama bu aralar ben de kendime düzen koymaya başladım. Nasıl oldu bilmiyorum ama ders çalışma sorumluluğu hissettim. Su içmeye başlama aşamasındayım. Şu dönemde bitse kendimi daha da geliştirmeyi umuyorum. Kendime bir defter yaptım. Okuyacağım kitapları, izleyeceğim filmleri yapmak istediklerimi yazdım. İnşaallah hepsini yapabilirim. Ama özellikle snapchat konusunda hemfikiriz. Baya zaman öldürüyo. Ben de birkaç kişi silmeliyim. Yazını çok sevdim. Bi ayrı samimi geldi.
    Çok uzun bir yorum oldu ama... SEVGİYLE KAL :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hem vaktini ayırıp okuduğun için hem de vaktini ayırıp böyle bir yorum yazdığın için çok teşekkür ederim :) Bende hi.bir zaman rahat bir insan olmadım rahat olmam için planlı olmam şaart :D Su kesinlikle içmelisin hemen başla bence :D İnsan istedikten sonra bence her şey için zaman ayırabiliyor, hepsini okuyup izleyebilirsin. Çok sevindim tekrardan yazımı beğenmene ben kimse okumaz diye düşünmüştüm :D SENDE SEVGİYLE KAL :))

      Sil

Yorum Gönder