MAYBELLINE AFFINITONE CONCEALER/CORRECTOR 01 NUDE BEIGE YORUMLARIM

Merhabalar arkadaşlar :) Elimde yeşil çayımla bir yazı yazı ile karşınızdayım bugünde çok şükür :) Ben böyle ürün yorumları yazmadan önce başka blogger arkadaşlarım neler düşünmüş diye açıp biraz okurum. Sonra kendi görüşlerimi yazarım bazen zaten farkediyorsunuzdur başkalarının neler dediklerini de paylaşıyorum. Bugün de yine açtım neler demişler diye okudum ve sanırım nefret edilen bir ürünle karşı karşıyayız :D

Öncelikle kendi yorumlarımı yazarak başlamak istiyorum. Benim cildim pembe alt tonlu bir cilt malesef ve çok beyaz bir insan olsam da kırmızı ya da pembe gözüküyorum :( E tabi bu durumda kapatıcı bulmayı epey zorlaştırıyor. Maybellinenin bu kapatıcısını önce arkadaşım Hande almıştı, o bana pembe alt tonlu olduğunu söyledi bende hemen koşup kendime en açık rengini aldım :D Bundan önce Beyu'nun light reflector concealar' ını kullanıyordum. Yazısını buradan okuyabilirsiniz.

Beyunun kapatıcısı da pembe alt tonlu bir kapatıcıydı bence en başta sevmesemde sonradan sevmeye başlamıştım sebebi de çok hafif oluşuydu. Maybelline' nin bu kapatıcısını ise ilk kullandığımda daha yoğun bir formülle karşılaşınca daha iyi kapattığını düşündüm. Tabi burada şunu da söylemek gerekir benim cildim aşırı sorunlu bir cilt değil. Göz morluklarım da güzel nemlendirdiğimde bol su içtiğimde baya azalıyor. Eğer su içmiyorsanız ve göz altı morluklarınızdan şikayetçiyseniz kesinlikle denemelisiniz. Yani su içeyi denemelisiniz ama bu kapatıcı size göre olmayabilir. İşte bu yüzden kapatıcılığına kötü diyemem.

Ancak kötü olan kısmı bence kalıcılığının çok az olması. Sürdükten 1 saat içinde morluklar gün yüzüne çıkmaya başlıyor. Neyle sabitlersem sabitleyim bir türlü kalıcılık elde edemedim. Tabiki hemen başka arayışlara girdiğim için Note' un full coverage concealerını aldım onunla ilgili düşüncelerimi de zamanla yazacağım. Sizin bir öneriniz var mı, benimle paylaşırsanız çok sevinirim :))

Bir dahaki yazımda görüşmek üzeree  :))





Yorumlar

  1. Bu kapatıcıyı kullanmıştım kokusu gibi birde dediğin gibi kalıcılığı pek iyi değil.Note full covarege ve göz altı bb kapatıcısını kullanıyorum her ikiside buna epey fark atar ki kalıcılık ve örtücülükleri çok daha başarılı.Birde Loreal true match öneririm denk gelirsen bir incele derim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende note full coverage concealer aldım ama göz altı bb kapatıcısının da çok iyi olduğunu duydum en yakın zamanda onu da almayı düşünüyorum. True match denedim daha önce ama en açık rengi bile bende çok sarı kaldı o yüzden kullanamıyorum ama kapatıcılığı onun da gerçekten çok güzel

      Sil

Yorum Gönder