KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN | İNDİRİMDEN ALDIKLARIM, GRATİS

Merhabalar dünyanın güzel kadınları :D Bugün hem dünya kadınlar günü hem de benim doğum günüm. İlk defa hiçbir şey ifade etmeyen doğum günüm. Normalde ben severim çok severim hemde. Doğum günlerim hep hüzünlü geçse de yinede severdim. Bu yıl öyle değil. Hiçbir şey hissetmiyorum herhangi bir günden farkı varmış gibi gelmiyor. Neyse uzatmadan yazının eğlenceli kısmı olan kadınlar günü indiriminden aldığım bir kaç ürünü paylaşmak istiyorum :)

Ben bunları almaya dün gittim yani indirim başlayalı 2-3 gün olmuştu her şeyi sömürmüş herkes :D Ama yinede ihtiyacım olan bir şeyler aldım.

Son zamanlarda cildime bir haller oldu. Ne kadar kötü olduğuna inanamazsınız. Geçen günlerden birinde her zamanki gibi makyajımı yapmadan önce peeling yaptım, bir gariplik vardı ama temizleyince geçer diye takmadım. Yüz kremimi sürüp biraz sonrasında da fondotenimi sürdüm. Makyajım kesinlikle yüzüme oturmadı. Gün içinde de resmen soyuldu kendini attı. Soyulan yüzüm değildi ama fondotenim kendi kendine çekilmeye başladı. En iyi nasıl tarif edebilirim bilmiyorum bunu. Cildim akşamında da kup kuru kalmıştı zaten hemen bir bakım yaptım. yüz makyajımı daha nemlendirici malzemelerle çıkardım nemlendiricimi de sürdüm. Günlerdir yine bu rutine devam ediyorum sabah akşam nemlendirici sürüyorum tertemiz tutmaya çalışıyorum. Birazcık toparladı ama hala kuruluk hissediyorum neyseki kuruluktan dolayı çıkan yara şeklindeki sivilcelerim geçti. Bu yüzden zaten aldığım ürünlerin hepsi cilt bakımımla ilgili.

1. İlk olarak The Balm' ın time balm face primer base visage bazını aldım. Bu bazı bir keresinde elimde denemişti yumuşacıklığından dolayı aşık olmuştum. Daha önce indirime girdiğinde de öncelikli almam gerekenler vardı buna sıra gelmemişti. Ama bir baktım bu sefer 5-6 tane kalmış hemen gittim 1 tane aldım. İndirimli fiyatı 35 tl idi. bunu alma sebebim fondotenimin cildimde ağırlık yapmadan kurutmadan kendini intihar etmeden yüzümde durabilmesi :D


2. Neutrogena visibly clear pore&shine peeling jelini aldım. Bu jel adından da anlaşılacağı üzere gözenekler ve parlaklık için yapılmış. Ben yazın çok parlayan bir insanım her ne kadar kuru bir cildim olsa da. Ve parlayınca o gözenekler bin kat büyüyor. İkisinin bir arada olmasına çok sevindim hemen aldım. İndirimli fiyatı 10 tl idi.


3. Himalaya herbals under eye kremini aldım bir de. Bu kremin arkasında düzenli kullanımda 4 haftada morlukları %80 kırışıklıklarıda %28 azaltacağı yazıyor. Ayrıca tamamen organikmiş bu yüzden çok ilgimi çekti. Kullanmaya başladım hemen 4 hafta içinde sizlerle de sonuçlarını paylaşırım :) Fiyatı 15 tl idi.


4. Son olarakta yine cildim için bir maske aldım. Botanical Choice' nin clean and bright oxygen bubble maskesi. bu da 2.5 tl idi.


Yorumlar

Yorum Gönder