HAKKIMDA 50 GERÇEK | 50 FACTS ABOUT ME

1. Boyum yıllardır 160 ama geçenlerde ölçtüğümde 161 çıktı.
2. İzmir konak doğumluyum.
3. Kedim kömürü geçtiğimiz haziran evimize aldık.
4. Kömürün 3 tane daha kardeşi vardı. Sarı, panda ve tekir.
5. Her ne kadar yazı sevmediğimi söylesem de yaz ile ilgili her şeyi seviyorum. Sıcağı hariç :D
6.  Ailemle beraber izmirde yaşıyorum.
7. Eskiden gözlüğümü yataktan kalkarken takıp yatarken çıkarırdım, kimsenin beni gözlüksüz görmesini istemezdim.
8. Dizi izlemeyi film izlemekten daha çok seviyorum.
9. İlk gittiğim sinema Harry Potter felsefe taşıydı.
10. 4 tane farklı plan defterim var.
11. Liseyi bitirdikten sonra hiç özlemedim.
12. Masam toplu olmadığında hiç bir işimi yapamam.
13. Geveze bir insanım.
14. Gizli bir caz dinleyicisiyim.
15. Fantastik romanlar okumayı diğerlerinden daha çok seviyorum.
16. Cover şarkıları orjinallerinden daha çok beğendiğim doğru :D
17. Blogumu ilk açtığımda adı "mavi papatya" idi.
18. Makyaj videoları izlerken o kadar uykum geliyor ki bazen uyuyamadığımda açıp makyaj videosu izliyorum.
19. Okyanuslar en korktuğum şey sanırım.
20. 5.sınıfta bir resim yarışmasında 3. olmuştum.
21. Okulda verilen bir günlük ödevinde tüm günlere kalktım yemek yedim bilgisayar oynadım yattım yazmıştım. Ama şuan o günlüğüm kayıp.
22. Hiçbir konuda en favorimi, en sevdiğimi seçemem.
23. Papatyalar en sevdiğim çiçek, kaktüslerde en sevdiğim bitki.
24. Yaban mersini en çok denemek istediğim ama bir türlü bulamadığım takıntı haline getirdiğim bir meyve.
25. Küçüklüğümden beridir yabancı müzik dinlediğim ve yabancı dizi izlediğim için çoğu  eski şarkı ve dizileri bilmiyorum.
26. İnsanların isimlerini ezberlemek ve hatırlamakta çok kötüyüm.
27. İlk çıktığından beridir oynadığım ve en sevdiğim bilgisayar oyunu sims.
28. İngiltere ve Yunanistan en çok gitmek istediğim ülkeler.
29. En sevmediğim sebze kereviz. Kereviz seven birini anlayabileceğimi düşünmüyorum.
30. Yemekten bahsetmişken kuru fasülye yemeğini 10 seneden fazladır yemedim. Çünkü 5. sınıftayken okulumuz tam gün olmuştu bizde yemek yemek için hergün başka bir arkadaşın evine gidiyorduk. Bir tane arkadaşım sadece kurufasülye yemeği sevdiği için yaklaşık 10 gün boyunca her öğle yemeği kuru fasülye yedik ve bu 10 günün 3 günü annem evde kuru fasülye yaptığı için akşamda yedim. Ve bir daha yiyebileceğimi düşünmüyorum. Yeme düşüncesi bile midemi bulandırıyor.
31. Bütün tuttuğum günlükleri annem okudu bu yüzden artık günlük tutmuyorum :D
32. Ehliyetimi sonunda bu yıl aldım.
33. 8. sınıfın başında tamamen kendi isteğimle kapandım ve 1 kere bile pimanlık hissetmedim.
34. İzmirde ailecek görüştüğümüz başka akrabam yok.
35. Şeker kokulu parfümleri hiç sevmem.
36. Uyumaktan nefret ederim. Eğer bir ihtiyaç olmasa uyumam.
37. Bir şeye kızdığımda onu unutmam çok uzun sürer.
38. En sevdiğim makyaj malzemesi far
39. 1.sınıftan 5.sınıfa kadar sınıf başkanıydım.
40. Bir keresinde 1 hafta gibi bir sürede sadece Handeyle 3000 dakika bitirdik.
41. Youtube ve blogtan önce boş zamanlarımda hayatımdaki kötü şeyleri düşünüp ağlıyordum.
42. Benim için küçükte olsa bir şey ifade eden her şeyi saklarım.
43. Çok utangaç bir insanım. Böyle video koyduğuma bakmayın.
44. Utangaçlığım dışarı konuşmak olarak vurur. Ama kimsenin yanında şarkı söyleyemem.
45. Bir ara saçımı maviye boyatmak istemiştim ama sonradan vazgeçtim.
46. Küçükken en çok istediğim şey bir yeteneğimin olmasıydı.
47. İpek şallardan nerdeyse nefret ediyorum. Neymiş bu kadar herkes abartıyor diye bir kere aldım. Hala harcağım en kötü ve saçma 100 lira olduğunu düşünüyorum.
48. Boş oturduğum zaman sinirlenmeye başlıyorum.
49. En sevdiğim yarışma programı Survivor.
50. Son olarakta hepinizin zaten bildiği gibi dikiş dikmeye aşığım :D

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Yaban mersini enfestir ben trabzonluyum sultanmurat yaylasında yani bizim yaylada var ben her yaz reçelini yaparım çok çabuk bozuluyor tazesini direk dalından koparmak gerekiyor lekesi kesinlikle çıkmıyor yiyince ağzın yuzun mosmor oluyor boğurtlenle çilek arasında mayhoş ama çok guzel bi tadı var denemeni tavsiye ederim izmirde yaşıyorum bende sana tazesini getiremem ama trabzona gitttiğim bi zaman sana reçelini yapıp getirebilirim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bugün yedimmm. Macro centera gelmişti aldım hemen tabi tazesini yemek gibi değildir ama yinede çok sevdimm. :))))

      Sil
  3. Aynen tadı cidden çok güzel 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder